بازیکنی که در رقابتهای لیگ در مجموع ۲۷۳ دقیقه به میدان رفت حالا باشکایت ۲۰۰ هزار دلاری اش برای ارایه هر دقیقه بازی بی کیفیت خود از پرسپولیس ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار تومان خواهد گرفت.

سرویس ورزش مشرق - شکایت خوزه تادو هم به سود این مهاجم بی کیفیت در فیفا رای گرفت تا پرسپولیس برای هر دقیقه بازی این برزیلی به پرداخت ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار تومان محکوم گردد.

خوزه تادو در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم با این امید به پرسپولیس حمید درخشان اضافه شد که بتواند در فاز هجومی مشکلات متعدد ارتش سرخ را مرتفع کند. با این حال برزیلی مذکور نه تنها کاری برای پرسپولیس نکرد که برعکس دردسر ساز هم شد.

تادو کم میدان ندید اما هر چه بیشتر مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت کمتر از خود کارایی نشان داد.

نبودنش بهتر از بودنش بود
این برزیلی گل نزن اولین بار جمعه دهم بهمن ماه سال ۹۳ در هفته نوزدهم لیگ ۱۴ هشتاد دقیقه تمام در ترکیب پرسپولیس برابر ذوب آهن به میدان رفت اما نتوانست برای فرار پرسپولیس از شکست ۱-۰ کاری انجام دهد.

تادو برزیلی سپس این شانس را پیدا کرد تا ۵۷ دقیقه برابر ملوان و ۸۰ دقیقه مقابل تراکتورسازی به میدان بیاید با این حال سهم پرسپولیس از دیدارهای یاد شده ثبت سه شکست مشابه ۰-۱ بود.

پرسپولیس با تادو البته برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی ۲-۲ رسید تا این برزیلی شریک کسب یک امتیاز از حضور چند ماهه اش در تیم پرسپولیس باشد!

جالب اینکه تادو در روز تساوی با مسجدسلیمانی ها فقط یک دقیقه به میدان آمد تا نشان دهد نبودنش به مراتب بهتر از بودن اوست.

جوگیر شد
تادو این شانس را هم داشت که در تقابل با گسترش فولاد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف پرسپولیس را در هفته بیست و نهم باز کند. یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۹۴ گسترش فولاد با دو گل جابر انصاری پرونده پرسپولیس را بست با این حال تادو جوری از پنالتی زدن جوگیر شده بود که مدعی شد یکی از بهترین هاست و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

هر دقیقه نیمکت نشینی چند؟
تادو در لیگ قهرمان آسیا فقط موفق شد در دو بازی برابر النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان وارد لیست نفرات ذخیره پرسپولیس شود اما به درد ارتش سرخ نخورد. این بازیکن در رقابتهای لیگ هم در مجموع ۲۷۳ دقیقه به میدان رفت تا حالا باشکایت ۲۰۰ هزار دلاری اش برای ارایه هر دقیقه بازی بی کیفیت خود از پرسپولیس ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار تومان بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    اینم از دسته گلهای درخشان دلال و دار و دستشه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس