عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها مجلس از سفر کمیته ۵ نفره کمیسیون متبوع خود به تبریز برای حل اختلاف اعضای شورای شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، اصغر سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: فردا چهارشنبه (27 مرداد) کمیته 5 نفره از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به تبریز سفر می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها مجلس به اختلافاتی که میان اعضای شورای شهر تبریز رخ داده اشاره کرد و گفت: آقایان بیگی, کاظمی، محمودی, بیمقدار, مقصودی به سرپرستی کاظمی برای بررسی ابعاد موضوع به تبریز سفر می‌کنیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس  افزود: این تیم گزارشی از پرونده تهیه و هفته آینده به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نظا م الله مهرانی طالقانی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    به اطلاع نمایندگان محترم میرساند کسی که در پستی شاغل است نمی توانند در روستا کاندید شود وبه عنوان شورا اتنخاب شوند اشخاصی هستند در تهران و کر ج شاغل هستند در روستا کاندید می شوند این افراد فرصت خدمت به مردم را ندارندهمیشه مردم عزیز روستایی پشت در منتظر هستند خواهشمند طرحی تصویب شود که این مشکلات حل شود از اشخاص بازنشسته وبومی با تجربه استفاده شود در خدمت مردم باشند....صدها فرشته بوسه بر آن دست میزنند....گر کار خلق یک گره بسته وا کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس