کد خبر 618752
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

تهیه‌کننده «قند پهلو» درباره این مسابقه و زمان تولید آن اعلام کرد که این برنامه احتمالا نوروز ۹۶ روی آنتن شبکه آموزش برود.

به گزارش مشرق، امیر قمیشی درباره مجموعه «قند پهلو» و اینکه چرا به صورت دایم روی آنتن شبکه آموزش نمی رود، گفت: «قند پهلو» یک برنامه فصلی است و در ایام و زمان های مناسبتی تولید شده و روی آنتن می رود.

وی درباره زمان تولید این برنامه و اینکه نوروز سال ۹۶ روی آنتن خواهد رفت یا خیر؟ عنوان کرد: شاید این برنامه در نوروز ۹۶ به تولید برسد که در این صورت یک ماه قبل از نوروز هم می توانیم تولید آن را شروع کنیم. به هر حال این امر به برنامه ریزی های شبکه های مختلف و برنامه هایی که دارند وابسته است و اینکه این برنامه کی می تواند در کنداکتور قرار بگیرد.

قمیشی با بیان اینکه «قند پهلو» معمولا در اعیاد ملی و مذهبی روی آنتن می رود درباره روتین شدن این برنامه اظهار کرد: تفاوت «قند پهلو» با برنامه های شبانه ای مثل «خندوانه» که در طول سال ادامه دارند در شرکت کننده های آن است. کسانی که در مسابقه برنامه ما شرکت می کنند حتما باید شاعر و طنزپرداز باشند که تعدادشان محدود است بنابراین نمی توانیم به طور متوالی برنامه داشته باشیم. معمولا من، رضا رفیع و دو داور برنامه تعدادی از این افراد را پیشنهاد می دهیم و به جمع بندی می رسیم که درنهایت انتخاب با خود آقای رفیع مجری «قند پهلو» است.

این تهیه کننده با اشاره به بازخوردهایی که در زمان های مختلف پخش برنامه «قند پهلو» داشته است، بیان کرد: «قند پهلو» برنامه پرمخاطبی بوده و تاثیر آموزشی و فرهنگی هم داشته چون شبکه میزبان برنامه نیز آموزشی است منتها نمی توان گفت تنها برنامه مروج شعر طنز فارسی در تریبون تلویزیون «قند پهلو» است. قطعا این برنامه هم عمر و اوج و فرودی دارد و ممکن است مثل بعضی از برنامه های دنیا که ۱۰ سال طول می کشند، نباشد.

وی درباره مخاطبان برنامه نیز گفت: خدا را شکر ما تا کنون با اقبال مخاطب خاص و عام مواجه بوده ایم. از استاد دانشگاه و مسئولان کشوری و چهره های حوزوی گرفته تا هنرمندان و مردم مخاطبان برنامه بوده اند.

قمیشی در پایان درباره تغییراتی که ممکن است در سری بعدی این برنامه داشته باشند و وسعت بخشیدن در تولید این برنامه اظهار کرد: سری آخر این برنامه که در شبکه آموزش پخش شد تغییرات بسیاری داشت. بخشی از وسعت بخشی به برنامه به بودجه بستگی دارد و چون شبکه آموزش بودجه زیادی ندارد ما هم انتظاری نداریم بلکه بیشترین اصرار ما این است که این برنامه در همین شبکه به تولید برسد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس