کد خبر 618735
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

مدیرعامل سپاهان گفت: در آینده مشخص می‌شود که انتقادها علیه سپاهان کدامیک از سر دلسوزی بوده و کدامیک غیرواقعی محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان در مورد وضعیت سپاهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: وضعیت تیم ما با تمام تیم‌های لیگ برتر متفاوت است آن هم از این لحاظ که تغییرات زیادی چه در بخش بازیکنان جذب شده و چه در بخش بازیکنانی که از تیم جدا شدند در تیم انجام شد و فکر می‌کنم در بین کل باشگاه‌ها سپاهان امسال بیشترین تغییرات را داشت هر چند که این تغییرات مثبت بوده و اکثرا بازیکنان جوان و آینده‌دار که می‌توانند آینده تیم را تضمین کنند به جمع سپاهانی‌ها پیوسته‌اند.

*تیم‌های پایین‌تر از ما تغییرات کمتری داشتند
وی ادامه داد: بنابراین پتانسیل فنی تیم قوی است و فقط نیاز به زمان داریم تا بازیکنان بتوانند در کنار همدیگر هماهنگ‌تر شده و بهتر کار کنند. این در حالی است که تیم‌هایی که امسال نتیجه نگرفته‌اند از جمله تیم‌هایی هستند که شاکله تیمی سال گذشته خود را حفظ کرده و شاید فقط دو سه تغییر در ترکیب تیمی آنها به وجود‌ آمده است. بنابراین این موضوع نوید این را به ما می دهد که احتمال آنکه سپاهان در آینده نتایج بهتری بگیرد برایش مهیاست چون روز به روز هماهنگ‌تر خواهد شد.

*می‌توانیم در جمع مدعیان جدی قهرمانی قرار بگیریم
باقریان گفت: در شروع هر لیگی یکسری نوسانات برای هر تیمی وجود دارد که البته این موضوع برای تیم‌هایی که تغییر و تحولات زیادی داشته‌اند بیشتر هم می‌شود. یکسری از تیم‌ها کادر فنی خود را تغییر دادند و یکسری دیگر تعدادی از بازیکنان‌شان را جابه‌جا کردند اما ما همزمان در هر دو عرصه ورود کردیم و امروز با توجه به پتانسیل تیمی نگران هم نیستیم. آنهایی که بازی سپاهان را دیده‌اند اذعان دارند که از لحاظ فنی قابلیت‌های لازم برای اینکه در آینده‌ در بین مدعیان جدی قهرمانی باشیم را دارا هستیم.

*نمی‌خواهیم وارد کل‌کل‌های رسانه‌ای شویم
مدیرعامل سپاهان درباره برخی انتقادهایی که از این تیم می‌شود و حتی این انتقادها موجب ناراحتی بازیکنان سپاهان نیز شده است، گفت: نمی‌خواهیم وارد کل‌کل‌های مطبوعاتی شده و به این مسائل ورود کنیم. ما باید مراقب تیم خود و به فکر سپاهان باشیم. باید به فکر آن باشیم که اگر نقاط ضعفی داریم آنها را برطرف کنیم تا با قدرت در رقابت‌های آینده به میدان برویم. هر کسی نظراتی دارد و آن را می‌تواند ابراز کند اما بعدا و در حین مسابقات مشخص می‌شود که چقدر از این نقدها واقعی بوده و چقدر غیرحقیقی و نادرست.

*منتقدان بدانند تیم ما امسال کمتر دچار تنش می‌شود
وی افزود: البته از انتقاد کسانی که دلسوز سپاهان هستند استقبال می‌کنیم. آنها با دیدگاه‌های خود موجب قدرت هر چه بیشتر تیم می‌شوند. اگر نقدها واقعی باشد و افرادی دوست داشته باشند به نیت کمک به سپاهان انتقاد کنند ما استقبال هم می‌کنیم. یعنی اگر دیدگاه کارشناسی باشد و قابل استفاده کادر فنی ما از آن استفاده می‌کنیم اما اگر این انتقادها در جهت آن باشد که بخواهند در تیم اختلافی ایجاد کنند این موضوع را به منتقدان می‌گویم که تیم ما امسال کمتر دچار چنین تنش‌هایی خواهد شد چون مجموعه کادر فنی و بازیکنان ما همدل هستند و همدیگر را درک می‌کنند.

*باید به شرایط تیم حساس باشیم نه به برخی صحبت‌ها
باقریان تأکید کرد: انسجام بین بازیکنان و کادر فنی امسال سپاهان بسیار زیاد است و این در حالی است که نباید خیلی به این مسائل حساس باشیم و معتقدم که باید این حساسیت‌ها به شرایط تیم خودمان باشد تا در آینده قبراق‌تر وارد مسابقات شویم. بنابراین باز هم می‌گویم در آینده مشخص می‌شود که این انتقادها کدامیک از سر دلسوزی بوده و کدامیک غیرواقعی محسوب می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های سپاهان گفت: تمرینات فردا استارت می‌خورد و در آینده بیشتر به دنبال هماهنگ کردن تیم هستیم و به همین منظور نیاز به آماده کردن بیشتر تیم است تا بازیکنان در کنار همدیگر هماهنگ‌تر شوند.

وی در پایان در مورد شرایط جذب رامین رضاییان گفت:‌ویسی چند روزی را در مرخصی بود و قرار است امروز به اصفهان برگردد و جلسه‌ای را درباره کلیات باشگاه از جمله این موضوع خواهیم داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس