کد خبر 618043
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

درحالیکه رسانه های آمریکایی اخبار ضد و نقیضی از تیراندازی در فرودگاه جان اف. کندی نیویورک مخابره می کنند، سی ان ان درخبری فوری از تخلیه ترمینال شماره 8 این فرودگاه پرتردد خبر داد.

 به گزارش مشرق، پیشتر رسانه آمریکایی' نیویورک دیلی نیوز' گزارش داده بود به دنبال تیراندازی فردی ناشناش در پایانه شماره 8 فرودگاه بین المللی جان اف. کندی در منطقهٔ کویینز شهر نیویورک، تمامی راه های ورود و خروج این فرودگاه تخلیه و مسدود شد.

سی ان ان نیز دقایقی پیش و درخبری فوری گزارش داد ترمینال شماره 8 فرودگاه جان اف کندی به دنبال گزارش تیراندازی در این مکان و به جهت مسائل پیشگیرانه، تخلیه شد.

سی ان ان در ادامه افزود تاکنون گزارشی از مجروح شدن و یا بازداشت فردی دراین رابطه مخابره نشده و تاییدی از تیراندازی نیز صورت نگرفته ا ست.

از سویی دیگر شبکه خبری آمریکایی 'سی ان بی سی CNBC' آمریکا گزارش داد: تحقیقات اولیه حاکی از این است که هیچ گونه گلوله ای در فرودگاه جان اف.کندی شلیک نشده است.

به گفته این شبکه تلویزیونی، در بیانیه ای که از سوی مقامات فرودگاهی نیویورک و نیوجرسی صادر شده آمده است: تحقیقات اولیه حاکی است که تیراندازی در فرودگاه جان اف.کندی صورت نگرفته است.'

این بیانیه افزوده است: کسی مجروح نشده است، در حال حاضر پوکه گلوله و یا شواهد دیگری که حکایت از تیراندازی داشته باشد یافت نشده است.

سی ان ان در تازه ترین خبر خود از این حادثه گزارش داد: دستور توقف تمامی پروازهای خروجی به دلیل مسائل امنیتی دراین فرودگاه تا ساعت 23:30 به وقت محلی داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس