کد خبر 617780
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

کاپیتان عصبی روستوف علی رغم تجربه فراوانی که داشت مثل یک هافبک مبتدی تیمش را زود ده نفره کرد تا در نهایت کاسه کوزه های شکست سر سعید عزت اللهی جوان بشکند.

به گزارش مشرق، روستوف در ایستگاه سوم لیگ برتر روسیه به زنیت باخت تا خیلی ها به اشتباه تصور کنند عامل اصلی ثبت این شکست خارج از خانه هافبک ۱۹ ساله ایرانی – سعید عزت اللهی- بوده است.

سعید عزت اللهی که چند روز قبل با گشودن دروازه اندرلخت بلژیک در رقابتهای انتخابی یوفا چمپیونز لیگ عامل صعود تیم روسی به مرحله بعدی رقابتها لقب گرفت در دیدار با زنیت از ابتدای نیمه دوم برای کاهش فشار حریف ۱۱ نفره جای کالاچف باتجربه وارد زمین شد. با این حال روی یک ارسال در دقیقه ۷۲ به اشتباه با ضربه سر دروازه تیم خودی را باز کرد.
 
با این حال این تمام ماجرا نبود. در واقع گل به خودی سعید در شرایطی به ثبت رسید که پیش از آن نیزمیزبان با استفاده از اخراج زودهنگام با تجربه ترین بازیکن روستوف – گاتان – روی دروازه میهمان فشار وارد می کرد.

اشتباه کاپیتان روستوف را کسی ندید
در واقع بازی پراشتباه الکساندر گاتان با تجربه در تقابل با زنیت عاملی شد برای ده نفره شدن این تیم در دقیقه ۴۴.

در دیدار یاد شده کاپیتان مولداویایی روستوف برای گرفتن دو کارت زرد از مسکالف – داور مسابقه – آنقدر بی تابی نشان داد که قاضی میدان هم خیلی سریع با دادن دو کارت زرد نزدیک به هم در دقیقه ۴۴ رای به ده نفره شدن روستوف داد. آن هم در شرایطی که روستوف با هنرنمایی بوخاروف و پولاز ۲ گل از میزبان پیش بود.

در واقع دو گل مذکور با دو پاس تماشایی بوخاروف وقدرت تمام کنندگی پولازدرون دروازه میزبان روییده بود. با این حال کاپیتان عصبی روستوف علی رغم تجربه فراوانی که داشت مثل یک هافبک مبتدی تیمش را زود ده نفره کرد تا در نهایت کاسه کوزه های شکست سر سعید عزت اللهی جوان بشکند.

کادر فنی روستوف از ابتدای نیمه دوم سعید را جایگزین کالاچف کرد چون می دید فشار میزبان برای رسیدن به گل هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

با تمام این اوصاف میزبان در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی دروازه روستوف را با جولیانو برزیلی باز کرد.

قابل توجه اینکه بعد از به تساوی کشیده شدن بازی در دقیقه ۷۲ -با اشتباه سهوی مدافع ۱۹ساله روستوف در دفع توپ- باز هم حملات زنیت ادامه پیدا کرد. تا اینکه لوکل دورولوویچ مونته نگرویی روی پاس شاتوف با ضربه دقیقه ۸۳ خود گل پیروزی میزبان را به ثمر رساند.

شاید در هنگام مقصر جلوه دادن شماره شش روستوف برای ثبت شکست یاد شده لازم بود تا به این نکته نه چندان کوچک هم توجه شود. اینکه کاپیتان روستوف با بیش از ۱۶ هزار دقیقه سابقه پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ برتر روسیه با دریافت کارتهای بی مورد عامل اصلی شکست روستوف برابر زنیت بود . در حالی که سابقه بازی جوان ۱۹ ساله ایرانی در رقابتهای مذکور تازه به دقیقه ۱۰۰ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس