معاون نخست وزیر روسیه در سخنانی به علاقه‌مندی ایران و جمهوری آذربایجان در خرید تسلیحات با کیفیت از این کشور و برگزاری نشست‌های سه جانبه نظامی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید ایران و جمهوری آذربایجان، روسیه را به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان جنگ افزار با کیفیت بالا برمی‌شمارند.

به نوشته خبرگزاری «تاس»، «دیمتری راگوزین» معاون نخست وزیر روسیه بعد از دیدار با مقامات دولت ایران و جمهوری آذربایجان گفت کشورهای منطقه در حال تحکیم مواضع خود در مواجهه با تهدیدهای مشترک هستند .

راگوزین گفت: «این تهدیدها عمومی هستند و تهدیدهای عمومی نه تنها باید از طریق همبستگی و از طریق برگزاری نشست‌ها و مباحثی در زمینه راه‌های مقابله با چالش‌ها با ابزارهای سیاسی، بلکه با تقویت اساسی دفع شوند و در این زمینه ایران و جمهوری آذربایجان به روسیه به خاطر صادرات سلاح‌های با کیفیت و مقرون به صرفه علاقه‌مند هستند.»

وی همچنین از همکاری‌های فنی نظامی سه جانبه بین روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان و بحث پیرامون مشکلات امنیتی منطقه خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • مغز متفکر ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    اگه اشتباه نکنم آذربایجان 2 سامانه S-300 PMU2 داره
  • مغزمتفکر اصلی ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام. ما هم علاقه و هم نیاز داریم به آواکس آواکس از اوجبات واجبین است. آواکس روسی به ما بدید. با اسم من هم کامنت نزارید
  • مغزمتفکر اصلی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    تو خیلی بی حیا هستی که اینقدر راحت از اسم دیگران سو استفاده میکنی جاعل
  • بهمن ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    کاملاً درسته مشرق سازنده باکیفیت سلاح.... خیلی از سلاحها رو خیلی از کشورها میسازن ولی کیفیت هاشون متفاوته. مثلاً: بر خلاف اون چیزی که معمولاً ماها فکر می کنیم ساختن سلاحهای سبک مثل تفنگ ها، تیربارها و کلت ها پیچیدگی خاص خودشو مخصوصاً در بحث آلیاژها داره و تعداد کمی از کشورها از جمله روسیه، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، بلژیک و سوییس هستند که فعلاً می تونند اسلحه سبک با کیفیت و عملکرد بالا تولید کنن یه مثال میزنم: همین کلاشنیکف رو دهها کشور تولید می کنند ولی اکثراً فقط شکلشون کلاشنیکف هست و در عمل بلحاظ کارایی قابل مقایسه با نمونه های روسی نیستند سلاحهای سبک دنیای پیچیده ای دارند و باید عوامل زیادی دست به دست هم بدن تا یه گلوله چند میلیمتری بتونه هدفی رو با دقت میلیمتری در فاصله های مختلف از دور تا نزدیک مورد اصابت قرار بده
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    قابل توجه کسانی که هی میگفتند آزربایجان وارد کننده سلاح است تحویل بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس