کد خبر 616992
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

مسئولان بنیاد شهید از ساماندهی ۱۴۰ هزار مزار شهدا در سطح کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، حمید صمیمی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تخریب قطعه ۲۲ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران گفت: کلیپ منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد و از شما و از همه مردم دعوت به بازدید از این قطعه می کنم.
 
وی افزود: صحبت هایی را با خانواده شهدا انجام می دهیم، اما متاسفانه بعضی ها ذهن خانواده ها را تخریب کرده و آنها را به جهات دیگری منحرف می کنند.
 
مدیرکل بنیاد شهید استان تهران افزود: مناسب‌سازی گلزار شهدا را قطعه به قطعه انجام می دهیم و تاکید ما بر کسب رضایت از خانواده شهدا است.
 
در ادامه خداکرم کولیوند، مدیرکل تامین مسکن و ساماندهی گلزار بنیاد شهید در جمع خبرنگاران در خصوص ساماندهی قبور شهدا توضیح داد: ساماندهی از تفکیک دارایی استان ها هزینه می شود و تخلف در هزینه و عملکرد آنها معنی ندارد؛ چراکه هزینه متکی به شرایط صرف می شود.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ هزار مزار در کشور ساماندهی شده است، تصریح کرد: بدون داشتن رضایتنامه از سوی خانواده شهدا کار زیباسازی و ساماندهی انجام نمی شود.
 
کولیوند افزود: ۶ هزار گلزار باقی مانده است که بدون رضایت خانواده شهدا اقدامی به منظور ساماندهی آنها نخواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد امینی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    این حرف ...! قطعه 44 که پدر خانم من در اون دفنه حدود 12 سال پیش بدون هیچ هماهنگی با خانواده شهدا تخریب و به قول آقایون زیباسازی شد! هیچ وقت یادم نمیره که غروب 5شنبه ای بدون خبر از همه جا با خانمم رفتیم بهشت زهرا و با تلی از خاک مواجه شدیم طوری که نتوانستیم مزار شهید را پیدا کنیم. نفرین همسر و خانواده همسر من همیشه پشت این آقایون هست. شکستن بغض یه دختر شهید هزینه داره... ایشاا.. اون دنیا هزینش رو میدهند. اینجا که دست ما به جایی بند نیست . پارتی آقایون بنیاد اینقدر کلفته که الان که چند سال...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس