نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن از صعود به فینال بازی‌های المپیک 2016 ریو باز ماند و با ایستادن در مکان 24 به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های دوومیدانی المپیک از جمعه 22 مرداد درورزشگاه ماراکانای برزیل آغاز شده که احسان حدادی نایب قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها در گروه B به مصاف 18 پرتابگر دیگر رفت.

او در پرتاب اول خود 57 متر و 86 سانتی متر پرتاب کرد  و در پرتاب دوم رکورد 59.92 را ثبت کرد.

او در سومین و آخرین پرتاب خود دیسک را 60.15 پرتاب کرد تا وداع زودهنگام و غم انگیزی با المپیک داشته باشد. حدادی بین 35 شرکت کننده، بیست و چهارم شد.

روبرت هارتینگ قهرمان المپیک لندن هم با 62.21 در مکان پانزدهم ایستاد و از رسیدن به فینال باز ماند.

پیش از این محمود صمیمی در گروه A این رقابت‌ها با رکورد 56.94 در رده چهاردهم گروه خود قرار گرفت و در رده‌بندی کلی سی‌ام شد.

احسان حدادی  در گروه B با روبرت اوربانک از  لهستان،  کریستف هارتینگ از آلمان، ویکاس گودا ازهند،  مارتین کوپر از استونی،  ماسون فینلی از آمریکا، دانیخل فورتولا ازمیانمار، مارتین ساگستاد از نروژ، مائوریسیو اورتگا از کلمبیا، اوپوستولوس از قبرس، متیو دنی از استرالیا، فلیپ میلانووا، فرانک کاساناس از اسپانیا آکسل هارستد از سوئد، زولتان کوواگو از مجارستان، والور گودناسون از ایسلند، اولکسی  سمنوف از اوکراین   و روبرت هارتینگ از آلمان رقابت کرد.

رکورد پرتاب دیسک المپیک در اختیار «ویرجیلیوس آلکنا» از لیتوانی است که در سال 2004 رکورد 69.89 متر را به ثبت رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    افرین بر قاضی عسکر. خدا نگذره از کسانی که از تعطیلی حج خوشحالند و پیگیر انتالیا و ،.. هستند
  • حسین ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    اینم شد وضع.بابا اماده نیستید نرید ابروریزی کنید و اعصاب ملت را خورد کنید فیجی و کوزوو هم مدال گرفتن. فقط مسیولین بلدن برن با ورزشکارها بگردن و بیت المال را حروم کنند.
  • علی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    چه میکنه این دولت تدبییییر و امید با این وزارت ورزشش اوووووووف ! فکر کنم بدترین نتیجه تاریخ المپیک رو داریم میگیریم متاسفانه !!! دیگه کم کم کار از امید که هیچی نا امیدی هم هیچی داره به خود کشی میرسه :))))
  • مصطفی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    این دادا که رئیس جمهور رو خیلی دوست داشت باید بیشتر از این برای حفظ آبروی دولت تلاش میکرد!! ظاهرا زمان دولت حاج محمود بیشتر تامین بوده تا الان!!
  • محمد ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    من استدعا دارم مسئولین مشرق یه گزارش درباره اعزام همراهان کاروان به المیپ منتشر کنند...من جایی خوندم 63 ورزشکار داریم 183 نفر رفتن المپیک!!!چه خبره؟
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    پس دیگر نمی تواند مدالش را به روحانی تقدیم کند.
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    زمانی که احمدی نژاد از آقای احسان حدادی حمایت کرد و برای رشته ای که اون زمانی حتی شانس المپیک رفتن هم محسوب نمی شد مربی بین المللی گرفت، بعد که رفت احمدی نژاد رفت حدادی گفت حالا که آقای روحانی اومده وزارت ورزش سر و سامان بگیرد و ... از اون موقع 4 سال گذشت و وزارت ورزش آقای روحانی نه تنها خرج درمان ایشون رو نداد، حتی هزینه شرکت در مسابقات رو هم نداد و 3 سال ایشون بدون مربی تمرین کرد. حالا هم اقای حدادی تحویل بگیر... اونایی که به خاطر موج سواری ازشون تعریف کردی حتی یه مربی برات نگرفتن که لا اقل آبروریزی به این وضعیت نشه، اونم توی دوران اوج شما از نظر سنی و جسمانی.
  • میم ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 0
    تقصیر دولت بعده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس