کد خبر 616367
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: می خواهیم پیروز شویم به جایگاه خوبی در جدول برسیم. بازیکنان جوان و آینده داری داریم که  در ادامه لیگ عملکرد بهتری از آنها خواهید دید.

وی در مورد مصدومان تیمش، تصریح کرد:  محمدرضا خانزاده تنها بازیکن مصدوم ما دراین دیدار است.


کاظمی مورد عملکرد ضعیف دورازه‌بان برزیلی تیمش، عنوان کرد: هر کسی بهتر تمرین کند، در ترکیب قرار می گیرد. دوست دارم یکی از خبرنگاران به من بگوید نازاریو‌ در بازی با سایپا چه اشتباهی کرد؟ در صحنه گل اول دروازه بان ما عکس العمل خوبی نشان داد بلکه تعلل سایر بازیکنان باعث شد گل بخوریم.


سرمربی سیاه‌جامگان در مورد شرایط فولاد گفت: این تیم را به خوبی آنالیز کردیم. فولاد مثل همه تیم‌های اهوازی فولاد را بلد است و این مسئله باعث می‌شود تا دو تیم عملکرد خوبی داشته باشند.


کاظمی در مورد ناراحتی هواداران بعد از باخت هفته گذشته اظهار داشت:  هواداران حق اعتراض دارند.  اگر خوب بازی نکنیم نباید انتظار داشته باشیم تا هواداران ناراحت نشوند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.


وی در پایان در مورد تعطیلی لیگ و آغاز اردوهای تیم ملی، گفت: تیم ملی باید از دل لیگ بیرون بیاید. ما بازیکنی داریم که بتواند در تیم ملی حاضر شود اما به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم معتقدم همه تیم های لیگ برتر زیر ذره بین کادرفنی تیم ملی هستند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس