کد خبر 616336
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 7 هزار و 700 تومان است که به نسبت هفته گذشته هر کیلو 200 تومان کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، با اشاره به قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 200 تومان و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده 7 هزار و 700 تومان است که به نسبت هفته گذشته هر کیلو 200 تومان کاهش یافته است.
 
 وی با اشاره به دلایل کاهش قیمت مرغ گفت: کمبود تقاضا برای مواد پروتئینی از جمله مرغ به نسبت هفته گذشته کاهش قیمت را به همراه داشته است.
 
یوسف خانی در خصوص پیش بینی قیمت ها افزود: تا اواخر شهریور ماه پیش بینی می شود که قیمت ها بین کیلویی 7 هزار و 500 الی 8 هزار تومان در نوسان باشد.
 
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به آنکه عرضه مرغ منجمد نقش بازدارنده در افزایش قیمت مرغ در بازاردارد، اظهار داشت: عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی به میادین و خرده فروشی های سطح شهردر کنترل قیمت بی تاثیر نبوده چرا که در غیر اینصورت قیمت مرغ به زیر 8 هزار تومان تقلیل نمی یافت.
 
وی در خصوص وضعیت بازار ماهی بیان کرد: قیمت ماهی در بازار به سبب کاهش مصرف در فصل گرما از ثبات نسبی برخوردار است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاظمی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    این اقابی که این مطلبو گفته بهش بگین برو تو مرغ فروشی های سطح شهر مرغ بخر ببینم قیمت چنده مرغ تو مرغ فروشی هرکیلو 8800تومنه
  • رضا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    مشکل ما اینه که هر چیز گرون بشه واسه خریدش صف میبندیم یا بجای یدونه 5 تا 5تا میگریم! اگه با این قیمت هیچکس نخره قیمت میاد پایین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس