کد خبر 616124
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

ملی‌پوش دوچرخه سواری گفت: حضور در بین ٤٠ نفر برتر دنیا در این بخش کار مهمی است و می‌تواند تبلیغ خوبی برای دوچرخه سواری ایران باشد.

به گزارش مشرق، قادر میزبانی پس از پایان رقابتش در تایم تریل انفرادی اظهار داشت: بارش باران و وزش باد شرایط را سخت کرده بود و تصور نمی‌کنم رکابزنان برتر دنیا هم به زودی به خط پایان برسند. به دلیل شرایط جوی، سرعت پایین تر از حد معمول دنیا بود.
 
وی ادامه داد: برنامه ریزی اصلی ما برای استقامت بود که متاسفانه زمین خوردم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد حدنصاب و رکورد خوبی را ثبت می‌کردم اما قسمت نبود.
 
میزبانی عنوان کرد: چون در تایم تریل انفرادی سهمیه داشتیم در این رقابت شرکت کردیم. حضور در بین ٤٠ نفر برتر دنیا در این بخش کار مهمی است و می تواند تبلیغ خوبی برای دوچرخه سواری ایران باشد.
 
عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران اظهار داشت: در مسابقه امروز دنبال نتیجه نبودم چرا که فاصله ما با نفرات برتر دنیا زیاد است و همین که توانستم سه چهار نفر را در مسابقه بگیرم شاهکار است. ما چون در این ماده سهمیه گرفته بودیم در المپیک حاضر شدیم و همین که در بین ٤٠ نفر برتر دنیا هستیم موفقیت و پیروزی محسوب می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس