نمایندگان ایران در چهارمین روز بازی های المپیک ریو در چهار رشته نتوانستند نتیجه بگیرند و با المپیک وداع کردند. تیم ملی والیبال نیز مغلوب لهستان شد.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز بازی های المپیک ریو نمایندگان ایران در رشته های تیراندازی، جودو، شنا و تیروکمان ناکام ماندند اما مهسا جاور در قایقرانی توانست راهی فینال E شود.

والیبال نیز با نتیجه 3بر 2 برابر لهستان شکست خورد تا ناکامی مطلق همچنان ره آورد ورزشکاران ایران باشد.

نتایج رقابت ایرانی ها در چهارمین روز بازی های المپیک به صورت زیر است:

جودو
وزن 81-کیلوگرم: سعید ملایی در مقابل حریف روسی با دریافت اخطار بیشتر (سه اخطار) شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند. حریف روس ملایی در نهایت به مدال طلا رسید.
 
به دنبال این ناکامی سعید ملایی در صفحه اینستاگرام خود ضمن عذر خواهی از مردم از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. این در حالی است که محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی این تصمیم وی را احساسی خواند و اعلام داشت وی را در تیم ملی نگه خواهد داشت.

تیراندازی تپانچه 25متر زنان
 این رقابت ها در دو مرحله دقت و سرعت برگزار شد، گلنوش سبقت اللهی در این دو مرحله و در میان 40 شرکت کننده به ترتیب در جایگاه دوازدهم و پانزدهم ایستاد.  و در نهایت با در نظر گرفتن مجموع نتایج سبقت اللهی نتوانست به جمع نفر درار فینالیست صعود کند، وی در نهایت با امتیاز 572 در رده بندی بیست و هشتم قرار گرفت.

قایقرانی روئینگ تکنفره زنان 
مهسا جاور با زمان 8:45.54 درگروه خود دوم شد و راهی فینال E‌ شد و برای قرار گرفتن در رده بیست و چهارم تا بیست و هشتم روز چهارشنبه رقابت خواهد کرد.

شنا 200 متر قورباغه

آریا نسیمی شاد جوانترین عضو کاروان ورزشی ایران با ثبت زمان  2 دقیقه و 20 ثانیه و 18 صدم ثانیه در گروه مقدماتی آخر شد و به کار خود پایان داد.

تیروکمان
زهرا نعمتی پرچمدار کاروان المپیک ایران در مرحله یک سی و دوم برابر حریف روسی با نتیجه 6 بر 2 باخت و از المپیک حذف شد.

والیبال

تیم ایران که در دیدار نخست خود 3-0 به آرژانتین باخته بود در دومین دیدار خود هم برابر لهستان با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد تا اولین امتیاز المپیکی خود را ثبت کند. در دیگر دیدارهای این گروه نیز آرژانتین 3-1 روسیه را برد و مصر با نتیجه 3-0 برابر کوبا به برتری دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خخخخخخ ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    پ نه پ خیال کردین با اینا نفر اول المپیک میشیم همه چی رو شوخی میگیرن مسولیتم که کسی حالیش نیست دیگه چه انتظار دارین همشم باخت قهرمانانه داریم هیچی هم از ارزشامون کم نمیشه
  • ایران ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    به نظر من این ورزشکارایی که برای دیگران شدن زنگ تفریح واقعا دارن ابروی کشورو می برند چون هر ورزشکاری نماینده ی کشورشه و باید بهترین نمایش و تو ی المپیک داشته باشه.با این کلمات کلیشه ای چیزی از ارزشاشون کم نمیشه و باخت قهرمانانه خودمان را گول نزنیم.درست کار و تمرین و برنامه ریزی داشته باشند تا بتوتند نتیجه ی مناسبی بیاورند.
  • عبدالله ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    آقا اگه گروه گردش گری فرستادن ریو می گفتند ما اسم می دادیم میرفتیم
  • نکونام ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    از دست آوردهای برجامه که قراره مردم پس از شنیدنش شرمنده بشن !!!!!
  • محمد ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    بی شک تقصیر دولت قبل است
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    قلبا میگم ، درود بر احمدی نژاد که فکر ورزش هم بود و زمان احمدی نژاد بهترین نتیجه المپیک را آوردیم . انشاالله دوباره برگرده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس