کد خبر 615349
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

مدیراجرایی باشگاه روستوف روسیه به بازیکنان این تیم هشدار داد اگر در پی کناره‌گیری قربان بردیف از سمت سرمربیگری این تیم به‌دنبال جدایی از جمع روستوفی‌ها هستند، باید قانون و اخلاق را در نظر بگیرند.

به گزارش مشرق، کناره‌گیری قربان بردیف از سمت سرمربیگری تیم فوتبال روستوف باعث شد تا چند بازیکن کلیدی این تیم همانند نوبوای اکوادوری، باستوس انگولایی و ایوان نووسل روس ساز جدایی را سر بدهند.

در این میان یوری دوروافیف، مدیر اجرایی باشگاه روستوف روسیه به سایت آر اسپرت روسیه گفت: برای بسیاری از بازیکنان روستوف قربان بردیف فراتر از یک مربی بود، اما مدیریت این باشگاه از بازیکنانی که تصمیم به ماندن در روستوف پس از جدایی سرمربی را دارند، انتظار همکاری دارد.

وی افزود: تاکنون درخواست رسمی از هیچ بازیکن روستوف برای جدایی دریافت نکرده‌ایم. به‌هر حال ما از همکاری با هر کدام از بازیکنان تیم روستوف که قصد ماندن دارند، خوشحال می‌شویم. همه بازیکنان قراردادهای معتبری دارند، اما همکاری‌های ما نمی‌تواند قابل اطمینان باشد.

مدیر اجرایی باشگاه روستوف سپس با اشاره به جدایی احتمالی چند بازیکن کلیدی این تیم هم گفت: هر بازیکنی که تصمیم به جدایی از تیم روستوف دارد، قبل از هر چیز باید قانون، اخلاق و تمایل خود را برای انجام این کار در نظر بگیرد. عشقی هم بین ما در کار نیست. امیدوارم تمام بازیکنان روستوف در این زمان برای این تیم بازی کنند و ما شرایط خوبی را برای آنها به وجود خواهیم آورد.

دوروافیف همچنین مدعی شد باشگاه روستوف هیچ‌گونه بدهی به کادر فنی و بازیکنان فعلی ندارد و دلیل اصلی محرومیت ثبت قرارداد بازیکن جدیدی از سوی فدراسیون فوتبال روسیه عدم پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین این تیم بوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس