کد خبر 615272
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

مردی که با معرفی خود به عنوان مامور دولتی اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد با تلاش ماموران سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ سيروس کتابعلی، سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت گفت: با ارایه شکایت های مکرر از سوی شهروندان ساکن محدوده وحدت اسلامی مبنی بر زورگیری و سرقت اموالشان از سوی یک جاعل مامورنما، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
 
وی افزود:در بررسی های انجام شده از مالباختگان و دوربین های مستقر در محدوده های مورد سرقت چهره و مشخصات ظاهری متهم به دست آمد و پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت و تحقیقات در این زمینه ماموران موفق شدند وی را در محدوده خیابان ابوسعید شناسایی کنند.
 
سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت ادامه داد:این متهم که در حال زاغ زنی و منتظر فرصت برای سرقت و زورگیری از شهروندان بود با دیدن ماموران متواری گشت اما در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز دستگیر شده و به کلانتری 112 ابوسعید منتقل شد.
 
سرهنگ کتابعلی خاطر نشان کرد:متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و سرقت از شهروندان اعتراف کرد و در بازرسی از وسایل همراه وی يک عدد شوکر، 25 عدد دستبند طلا و مقادیری مواد مخدر کشف و به همراه پرونده راهی دادسرا شد.
 
 
 
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس