کد خبر 615166
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

دونده المپیک کشورمان گفت: سختی زیادی در تمرینات کشیدم و خوشحالم در این مدت کم‌کاری نکردم.

به گزارش مشرق، حسن تفتیان در مورد شرایطش برای حضور در المپیک ریو اظهار داشت: خوشحالم که در این مدت خوب تمرین کردم و کم‌کاری نکردم تا به موفقیت برسم. سختی زیادی کشیدم و حالا همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. امیدوارم بهترین‌ها رقم بخورد. آرزوی من دویدن در المپیک است که چند روز دیگر محقق می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا به مدال المپیک هم فکر می‌کنی یا خیر،‌گفت: اوسین بولت سریع‌ترین دونده جهان هم از حالا فکر نمی‌کند که صد در صد مدال می‌گیرد. المپیک میدان بزرگی است که باید آمادگی بسیار بالایی داشته باشید. نمی‌توانم پیش‌بینی مدال بکنم.

سریع‌ترین دونده ایران با اشاره به نتایج کاروان ایران در 3 روز اول المپیک گفت: بچه‌های ما با جان و دل تلاش کردند اما به هرحال نتوانستند نتیجه بگیرند. وقتی این شرایط را دیدم ناراحت شدم. برای ادامه کاروان ایران آرزو موفقیت دارم.

تفتیان در مورد شرایط دوومیدانی ایران گفت: خوشحالم که انتظار‌ها از دوومیدانی بالا رفته و حتی به خود من می‌گویند زیر 10 ثانیه هم می‌توانم بدوم. این واقعا خوشحال‌کننده است که دوومیدانی در بین مردم بیشتر شناخته شده است.

وی در مورد رونمایی از لوگوی خود گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا کاملا حرفه‌ای شوم. به خاطر بحث المپیک هنوز کارهایی مانند لوگو نهایی نشده است و امیدوارم روزی این موضوع یعنی لوگوی من حتی در جهان هم شناخته شود.

سریع‌ترین دونده ایران در مورد حریفان خود گفت: من غیر از ثانیه‌های ساعت رقیب دیگری ندارم چون آنها به سرعت سپری می‌شوند. باید کار خودم را بکنم و بتوانم در المپیک عملکرد خوبی داشته باشم. به هرحال دویدن کنار دوندگانی مانند بولت افتخار بزرگی است اما او که نمی‌خواهد جلوی من را بگیرد و کاری انجام دهد. من هم باید در کنار او بدوم و خودم را برسانم. البته یک بار با او مسابقه دادم و او اول شد و من سوم. در حالی که در آن مسابقه من تنها 2 ساعت قبل از رقابت به آن شهر رسیدم و استراحت کافی به دلیل پرواز نداشتم.

تفتیان تاکید کرد: واقعا دوست دارم با او رقابت کنم و خودم را نشان دهم. در مسابقات مجارستان حتی مربی آسافا پاول از من اطلاعاتی گرفت و نام کشورم را پرسید و گفت که عملکرد خوبی داشتی و می‌توانی پیشرفت کنی.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس