کد خبر 615125
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

پس از مدت ها انتظار، سرانجام پل پوگبا پیراهن قرمز منچستریونایتد را بار دیگر به تن خواهد کرد.

به گزارش مشرق،‌ پرونده انتقال طولانی مدت و رکوردشکن پل پوگبا به منچستریونایتد، ساعاتی قبل بسته شد تا این هافبک 23 ساله فرانسوی که فوتبال حرفه ای را در آکادمی منچستریونایتد شروع کرده بود، بار دیگر به "خانه" بازگردد.  او با قراردادی 89 میلیون پوندی به منچستریونایتد پیوست که 3 میلیون پوند بیشتر از رقم انتقال گرت بیل به رئال مادرید در سال 2013 است.
 
حدود 11 میلیون پوند دیگر نیز صرف حق انتقال مدیر برنامه او - مینو رایولا - و پاداش های جانبی خواهد شد، اما در رقم انتقال بازیکن  جا نخواهد گرفت. اکنون، بخش اول مصاحبه منتشر شده از سوی باشگاه منچستریونایتد با مرد "89 میلیون پوندی" جدیدش را می خوانیم. (با این توضیح که متن این مصاحبه از روی ویدئوی آن ترجمه شده است)

*پل، به منچستریونایتد خوش آمدی. احساساتت را چگونه توصیف می کنی؟

ممنونم. هیچ کلمه ای برای توصیف احساساتم وجود ندارد، هیچ کلمه ای. امروز به کرینگتون بازگشتم و احساسم مثل این بود که به خانه برگشته ام. انگار فقط به تعطیلات رفته بودم. به نظرم می رسد که انگار فقط به تعطیلات رفته بودم و حالا به خانه برگشته ام و از این بابت خوشحالم. حالا همه آن افراد قدیمی را در باشگاه می بینم که هنوز هم در اینجا هستند.صادقانه، احساس خیلی خوبی دارم.

*فکر می کنم بعد از حرف هایی که زدی، این سوال خنده داری برای پرسیدن باشد، اما چرا به اینجا - منچستریونایتد - بازگشته ای؟ چه چیزی باعث شد که به اینجا بیایی؟

فکر می کنم این کار سرنوشت بود. اولین بار، مادرم به من گفت که در آینده به اینجا باز خواهم گشت. من به او گفتم که ما از آینده خبر نداریم، باید ببینیم چه می شود. این برای خودم هم یک چالش بزرگ بود. این که به جایی برگردم که از آن آمده ام و در آن رشد کرده ام، جایی که کارم را از آن آغاز کرده ام. من کارم را در اینجا شروع کردم، اما به پایان نرساندم. فکر می کنم بازگشته ام تا آن را به پایان برسانم.

*و البته که باید به حرف مادرت گوش می دادی. هر کسی باید به حرف مادرش گوش دهد. (می خندد)

همیشه می گویند که "مادر شما حرف درست را می زند". او این بار هم راست می گفت و این خوب است.

*و چه حسی داری از این که گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان هستی؟ منظورم این است که این یک دستاورد بسیار بزرگ است، این طور نیست؟ در کنار دستاوردهایی که در داخل زمین داشته ای.

فکر می کنم از نقطه نظر شخصی، من فقط به اتفاقات داخل زمین فکر می کنم. می خواهم عالی کار کنم. می خواهم. می خواهم به یکی از بهترین ها تبدیل بشوم. می خواهم عناوین قهرمانی را برنده بشوم و به افتخارات زیادی دست یابم. تنها دلیل آمدنم به اینجا، همین است. که این کارها را انجام دهم.
 
اینکه به یکی از بهترین ها تبدیل بشوم و عناوین قهرمانی را به دست آورم، زیرا می دانم که این باشگاه باید عناوین قهرمانی را فتح کند. این باشگاه ساخته شده تا عناوین قهرمانی را فتح کند و عناوین مختلف را برنده شود، عناوین بزرگ. همه چیز در همین چیزهایی که گفتم خلاصه می شود. من روی این چیزها تمرکز کرده ام، اینکه بروم و روی این هدف ها کار کنم و بهترین عملکرد قابل تصور را داشته باشم.

*و چه تابستان دیوانه کننده ای را پشت سر گذاشته ای. بازی های یورو در کشور خودت، و پس از آن، لینک شدن به باشگاه های مختلف در سراسر جهان و سپس، پیوستن به یونایتد و بازگشت به "خانه"، همانطور که خودت دوست داری بگویی. فکر می کنم دوره دیوانه واری را پشت سر گذاشته ای.

بله، البته کمی از آن غمگین بود، زیرا بازی فینال را در خانه باختیم، اما باید بگویم که خوشحال هستم. این اتفاق بدی بود که با اتفاقی خوب همراه شد. الان خوشحال هستم و به خانه ام برگشته ام. این واقعا حس دیوانه واری است. نمی توانم آن را شرح بدهم. خیلی خیلی خوشحال هستم. حسی که در بدنم آن را احساس می کنم این است که نمی توانم برای شروع بیش از این صبر کنم.

مصاحبه کننده: حالا "پل پوگبا بودن" چه حسی را دارد؟ در مقایسه با زمانی که در 17 یا 18 سالگی در اینجا بودی؟

من کم سن و سال تر بودم، حالا قد بلند تر و بزرگ تر شده ام (می خندد). نه، به دور از شوخی، این مثل این است که ... به شما گفتم، مثل این است که به تعطیلات رفته بودم و حالا به خانه برگشته ام. برایم مقدّر شده بود که به اینجا برگردم. این را حس می کنم. همیشه این حس "یونایتدی" را در قلبم داشتم و به همین دلیل است که برگشتم. من خوشحالم، واقعا خوشحال.

*در مقایسه با زمانی که در اینجا بودی به عنوان یک بازیکن چه تغییراتی کرده ای؟ چه چیزهایی را درباره بازی ات و خودت یاد گرفته ای؟ اکنون چقدر متفاوت شده ای؟

من حالا تجربه بیشتری را دارم. عناوین قهرمانی را در یوونتوس برنده شدم. در آنجا در کنار بازیکنانی بزرگ بازی کردم، همانند همان بازیکنانی که در منچستریونایتد در کنارشان بازی می کردم. حالا از آکادمی به تیم اصلی نمی آیم، حالا می خواهم در جایی غیر از آن (تیم اصلی)بازی کنم و می توانم بگویم که به عنوان یک شخص بالغ به اینجا آمده ام. با تجربه بیشتر و با بازی های بیشتر، پس فکر می کنم تفاوت در این موضوع است.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس