کد خبر 614103
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش بازی ضعیفی را برابر لیورپول به نمایش گذاشت با این حال شکست با چهار گل را غیر عادی دانست.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه اسپورت، بارسلونا در دیداری دوستانه به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه دور از انتظار چهار بر صفر تن به شکست داد.

لوییس انریکه اعتراف کرد تیمش بازی بدی را به نمایش گذاشته و شکست تلخی را متحمل شده است. سرمربی بارسلونا بعد از این دیدار گفت: بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم. به هیچ وجه آن تیمی که همه انتظار داشتند نبودیم. اشتباهات بسیار آشکاری داشتیم و در هر دو نیمه ضعیف ظاهر شدیم. انتظار چنین شکستی را نداشتیم.

او ادامه داد: لیورپول فصل آمادگی را زوتر شروع کرد و دیدارهای دوستانه بیشتری هم انجام داد. روشن بود تیم تحت هدایت یورگن یورگن کلوپ آماده‌تر از بارسلونا است. در بازی‌های دوستانه باید به بازیکنانی که فرصت بازی کمتری به آنها می رسد، فرصت حضور در میدان را داد. بعضی از بازیکنان بارسلونا برای نخستین بار در ترکیب به میدان رفتند. طبیعی است که از هماهنگی لازم برخوردار نباشیم. آنچه که اهمیت دارد این است همه بازیکنان را در اختیار دارم و خوشبختانه بازیکنی آسیب ندید. هنوز زمان زیادی برای آمادگی داریم و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم.

سرمربی بارسلونا در  پایان سخنانش گفت: نتیجه غیرعادی بود. این شکست ثابت می کند فصل بسیار سختی در انتظار بارسلوناست. سخت است باور کنیم با چهار گل تن به شکست دادیم اما این فوتبال است و هر احتمالی در آن وجود دارد. باید در فصل آمادگی به نهایت هماهنگی برسیم و به خوبی آماده فصل جدید باشیم. به تلاش ادامه می دهم و عملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار می دهم تا بهترین ترکیب را به میدان بفرستم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس