مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت گفت: هر دو پزشک دخیل در پرونده «امیرعباس» در حال حاضر در بیمارستان سینای مشهد از کار منع شده‌اند و پرونده برای بررسی دقیق‌تر به مراجع ذیصلاح قانونی ارجاع شده است.

به گزارش مشرق، اوایل تیر ماه بود که یک هشتک در فضای مجازی، سوژه‌ای شد برای تهیه گزارش. پیگیری‌های هشتک ما را به یک ماجرای پیچیده کشاند. به امیرعباس 6 ماهه که به گفته مادرش در هنگام زایمان به‌دلیل خطای پزشکی دچار عارضه مغزی شده و به علت این حادثه تنها یک زندگی نباتی دارد.

منع موقت فعالیت دو پزشک/ «امیرعباس» شش‌ماهه برای ادامه درمان به تهران می‌آید 

پس از آن گزارشی با عنوان «نوزاد 5 ماهه را دریابید» منتشر شد؛ گزارشی که طی آن مادر امیر عباس از مسئولان وزارت بهداشت تقاضای کمک و رسیدگی به پرونده امیر عباس را داشت.

 دستور مسئولان وزارت بهداشت برای پیگیری موضوع

پس از انتشار این خبر، مسئولان وزارت بهداشت، در جریان ماجرای اتفاق افتاده برای امیرعباس قرار گرفتند و قول دادند تا این ماجرا به سرعت پیگیری و رسیدگی شود.

منع موقت فعالیت دو پزشک/ «امیرعباس» شش‌ماهه برای ادامه درمان به تهران می‌آید

 هر دو پزشک موقتا از فعالیت منع شده‌اند

روز گذشته پس از یک ماه از انتشار خبر نخست، ماجرا را از میردهقان مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت پیگیری کردیم.

وی گفت:‌ هفته گذشته تیم کارشناسی ویژه دفتر نظارت و اعتبار بخشی جهت بررسی دقیق پرونده به مشهد اعزام شدند و طی جلسه کارشناسی و مذاکره با مسئولان دانشگاه، بیمارستان و اعضاء سازمان نظام پزشکی مشهد و والدین امیرعباس، مقرر شد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های به‌عمل آمده، وی برای ادامه درمان به‌مرکز طبی کودکان تهران معرفی و حمایت‌های مالی در خصوص هزینه‌های درمان صورت پذیرد.

میردهقان افزود: همچنین پرونده وی به معاون انتظامی سازمان نظام‌پزشکی کشور جهت بررسی مجدد ارسال شد که در حال حاضر به‌صورت جامع و دقیق در حال پیگیری و بررسی است.

مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت گفت: هر دو پزشک دخیل در این پرونده در حال حاضر در بیمارستان سینا از کار منع شده‌اند و پرونده برای بررسی دقیق‌تر به مراجع ذیصلاح قانونی ارجاع شده است.

منع موقت فعالیت دو پزشک/ «امیرعباس» شش‌ماهه برای ادامه درمان به تهران می‌آید 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    خدا به داد دل مادر و پدرش برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس