کد خبر 6138
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶

ياهو به‌منظور مهار کاهش کاربران و مقابله با امکانات عرضه شده از سوي مايکروسافت و گوگل و سايت‌هاي شبکه اجتماعي فيس بوک و توييتر، سرويس اي‌ميل خود را به‌سازي مي‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، تغييرات برنامه‌ريزي شده براي Yahoo Mail بخشي از پروژه‌اي با نام کد Minty بوده و افزايش سرعت اين خدمات در بازارهاي خارجي ياهو که اتصال اينترنتي آن‌ها کندتر از کشورهايي مانند آمريکاست را مدنظر دارد.
ياهو همچنين در حال تغيير ظاهر اين سرويس است تا آن را به طراحي ساده‌تر برنامه ايميلي شبيه کند که در دستگاه‌هاي قابل حملي مانند آي‌پد اپل يا تلفن‌هاي آندرويدي دانلود مي‌شود. انتظار مي‌رود به‌روزرساني‌هاي سرويس ايميل ياهو در پاييز جاري عرضه شود.
مديران ياهو اوايل سال جاري طراحي مجدد برنامه‌ريزي شده اين خدمات را با تحليلگران مالي و طراحان برنامه در ميان گذاشته بودند اما اين پروژه خيلي کم مورد توجه قرار گرفت.
ياهو ميل با 97 ميليون کاربر منحصر در ماه اوت، سرويس ايميل شماره يک در آمريکا شناخته شده و جي‌ميل گوگل و هات ميل مايکروسافت پس از آن قرار دارند اما اين آمار پايين‌تر از 107 ميليون بازديدکننده در ماه اوت سال گذشته است.
بنابر اين گزارش، مايکروسافت در سطح جهاني با 355 ميليون بازديدکننده در ماه ژوييه که سه درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزايش نشان مي‌دهد، در برابر ياهو و گوگل برتري دارد در حالي که ياهو 281 ميليون بازديدکننده داشت که هفت درصد نسبت به سال گذشته کاهش يافته اما جي‌ميل با افزايش 22 درصدي و رسيدن بازديدکنندگانش به 185 ميليون نفر، به سرعت در حال رشد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس