کد خبر 613697
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

کاربران با استفاده از یاهو مسنجر جدید می‌توانند تصاویر متعددی را به صورت همزمان با استفاده از امکان ویژگی «درگ‌اند دراپ» به اشتراک بگذارند و هر پیام یا تصویری را که پسندیدند بلافاصله با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

 به گزارش مشرق، یاهو از دیروز 5آگوست(۱۵ مرداد) به فعالیت نرم‌افزار مسنجر دسکتاپ قدیمی ۲۰ ساله خود خاتمه داد و کاربرانی که همچنان از یاهو مسنجر افسانه‌ای استفاده می‌کردند از این تاریخ به بعد دیگر قادر به کارکردن با آن نخواهند بود و باید نسخه ارتقا یافته برنامه مسنجر برای ویندوز و مک را دانلود کنند.

به گزارش ایسنا، نسخه‌های ویژه اندروید و iOS نیز به منظور رقابت با مسنجر فیس‌بوک و واتس اپ منتشر شده است و به کاربران امکان می‌دهد علاوه بر ارسال پیام‌های ساده، تصاویر، ویدئو و تصاویر متحرک GIF هم برای دوستانشان ارسال کنند.
 
کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند تصاویر متعددی را به صورت همزمان با استفاده از امکان ویژگی «درگ‌اند دراپ» به اشتراک بگذارند و هر پیام یا تصویری را که پسندیدند بلافاصله با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

همچنین با کمک هشدارهای دسکتاپ مسنجر کاربران می‌توانند براحتی چند کار را همزمان انجام دهند و ازسوی دیگر در نسخه جدید، دکمه لغو ارسال تعبیه شده که به کاربر امکان می‌دهد یک پیام، تصویر یا تصویر متحرک را لغو کند.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohsen ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    یکی تو این خبر گذاری پیدا نمیشه یاهو مسنجر داشته باشه تست کنه ببینه بالا میاد یا نه بعد بگه قدیمیش دیگه از دسترس خارج شده؟؟؟ درشو تخته کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس