کد خبر 613365
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

دیدار تیم‌های ملی ایران و چین از هفته دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه المپیک شن‌یانگ برگزار می‌شود و کاروان تیم ملی کشورمان به احتمال بسیار زیاد با پرواز چارتر راهی این کشور می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران در رقابت‌‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 شهریورماه امسال و از ساعت 16و 5 دقیقه به وقت کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

طبق سیاست چینی‌ها، این کشور به منظور دربرگیری تمام کشور چین برای حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور، رقابت‌های مختلف را در شهرهایی غیر از پایتخت یعنی پکن میزبانی می‌کنند. بر همین اساس چینی‌ها برای میزبانی از تیم ملی ایران یکی از شهرهای شمال شرقی این کشور را تدارک دیده‌اند و قرار است این دیدار در ورزشگاه المپیک شن‌یانگ  در شهر شن‌یانگ در استان لیائونینگ که واقع در مرز کره شمالی است برگزار شود.

تیم ملی ایران استارت خود برای حضور در این رقابت‌ها را از تاریخ 11 شهریور از تهران و در دیدار مقابل قطر از ساعت 21 خواهد زد. این دیدار نیز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پس از این دیدار ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار با چین به سرعت و به احتمال بسیار زیاد با پروازی چارتر راهی این کشور خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه از طرف کشور چین، اجازه فرود به هواپیمای چارتر ملی‌پوشان داده شده و در صورتی که این پرواز محقق شود، هیچ مشکل دیگری برای لندینگ هواپیمای تیم ملی در خاک چین وجود نخواهد داشت که به این ترتیب کادرفنی تیم ملی دیگر از جانب این موضوع نگرانی خاصی نخواهند داشت.

این در حالی است که پیش از این و دور اول انتخابی این رقابت‌ها نیز تیم ملی ایران اقدامات لازم برای سفر با پرواز چارتر به کشور گوام را به عمل آورده بود که در نهایت با مخالفت کشور گوام به این بهانه که این کشور تبعه آمریکا بوده و از کشورهای نظامی محسوب می‌شود، با پرواز چارتر تیم ملی به این کشور مخالفت شد.

دیدار شاگردان کی‌روش و چینی‌ها از هفته دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه 60 هزار نفری شن‌یانگ که البته ورزشگاهی مسقف است برگزار می‌شود و نکته قابل توجه اینکه این ورزشگاه در سال 2007 و به منظور برگزاری دیدارهای فوتبال در المپیک 2008 افتتاح شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس