کد خبر 612969
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اعلام اسامی قاچاقچیان کالا و ارز در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش مشرق، علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: یکی از اقداماتی که منع قانونی برای انجام آن نداریم اعلام اسامی قاچاقچیان کالا و ارز است.

وی گفت: قاچاق کالا و ارز بنیان های اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی کشور را از بین می برد و همکاران ما در تعزیرات حکومتی اسامی عاملان اصلی تشکیل باندهای بزرگ قاچاق را اعلام خواهند کرد.

جمشیدی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا در حال حاضر عزم جدی در این زمینه ایجاد شده و برخوردهای قاطعی با قاچاقچیان کالا خواهیم داشت.

وی گفت: پرونده های مهمی در حال رسیدگی است و روند برخورد با قاچاق کالا در چهار ماه گذشته جدی تر بوده و کالاهای قاچاق با مبلغ بالا کشف شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج اسد نجاری ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    در ازمنه قدیم کسانیکه کاربدی انجام میدادند انها سوار خر کرده و در شهر میگرداندند ؟؟ و نیز بعد از اتمام برگردانی اگر شلاقی هم داشتند انرا هم میزدند . و نیز قضات برای اینکه مردم انها را بشناسند یک نشانه ای براشان میگذاشتند ؟؟ بریدن گوش برای کسانیکه این همه ضرر به کشور و اقتصاد بی رمق ان میزنند تنبیه زیادی نیست . فقط دردش کمی بیشتره ؟؟ !! حالا به عنوان نمونه یک نفر را که 10 میلیارد تومان قاچاق گوشی داشته بریدن یک گوش بابت شناخته شدن ان شخص بنظر زیاد سخت نیست حالا یک نوع تنبیه دیگری هم میشود که فقط طرف شناخته شود و مردم بدانند این ادم خائن به وطن و خائن به اقتصاد کشورش میباشد. تا مردم و هموطنانش بدانند این ادم به خاطر زیاده خواهی و بیشتر از حقش خواستن حاضر شده است با قاچاق کردن کالای بنجل خارجی به وطن و هموطن و اقتصاد کشورش خیانت کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس