کد خبر 612814
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

جزئیات اولین جلسه رامین رضاییان با مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از ترکیه مشخص شد.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان که پس از امضای قرارداد با باشگاه ریزه اسپور ترکیه وارد ایران شده انتظار داشت جلسه ای را با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کند اما موفق به انجام آن نشد و به دیدار ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه رفت.

ترکاشوند در این جلسه مسائلی را مطرح کرده که باب میل رامین رضاییان نبوده و به همین دلیل قرار شده جلسه بعدی بین رضاییان و طاهری برگزار شود.

براساس اطلاع خبرنگار ما باشگاه پرسپولیس به رامین رضاییان پیشنهاد داده سه سال قراردادش را تمدید کند تا بتواند به تیم برگردد.

در کنار آن علی اکبر طاهری در مصاحبه خود عنوان کرده ما برای رضاییان جا نداریم مگر اینکه یک بازیکن را از لیست خارج کنیم. از طرفی مباحث حقوقی و تخلفات رضاییان توسط طاهری مطرح شده و این مسائل به این دلیل مطرح می شود که رضاییان نتواند به تیم دیگری برود و بداند که اگر به تیم دیگری برود باشگاه پرسپولیس شکایت می کند.

رضاییان تحت فشار قرار گرفته تا قراردادش را سه ساله تمدید کند و این مساله از سوی ترکاشوند به او مطرح شده و به همین خاطر رضاییان اعلام کرده «من اشتباه کردم اما نباید طوری برخورد شود که انگار می خواهند اعدامم کنند. من پشیمانیم اما انتظار دارم باشگاه هم با من همکاری کند.»

به همین خاطر قرار است جلسه مجدد فردا بین دو طرف برگزار شود و اگر این اتفاق میسر نشد جلسه با رضاییان شنبه برگزار می شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حمید ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    تازه رفته همه سرکار گذاشته بایه ویدئو چند دقیقه ای معذرت خواهی تازه انتظار داره باشگاه باهاش کنار بیاد یکی نیست بگه خودت مسخره کن نه هوادار نه مدیر عامل نه پرسپولیس یکم سعی کن مثل طارمی باشی هرچی گفتن قبول کرد
  • اکبر ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    آقا باید انوقت که جواب تلفن های برانکو رو نمیداد فکر این روزها رو هم میکرد. نشست زیر پای طارمی و این همه برای پرسپولیس درسر درست کرد. باز هم خوبه نمردیم و معنی پیشنهاد اروپایی رو هم فهمیدیم.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    دیگه این بنده خدا یه اشتباهی کرده نباید ازش سواستفاده بشه. هر چی باشه بازیکن تیم ملی کشورمان است
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    اگه اینقد رو پرسپولیس تعصب و غیرت دارن خب چه اشکالی داره قرار داد 3 ساله ببندن؟ بازیکن سالاری همینه دیگه. هروقت میخوان میان. هروقت میخوان میرن. شریاط قرارداد رو خودشون تایین میکنن. هرچی غیر از اون باشه بهشون برمیخوره.
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    الان یعنی به همین راختی برگرده؟
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    نظم و قانون چی می شه؟
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام اولويت پرسپوليسه بعد رضاييان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس