عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه «سئوال از وزیر آموزش و پرورش» و «تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان» را باجدیت پیگیری می‌کنیم گفت: درقبال مشکلات کارگری در استان مرکزی سکوت نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر کریمی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده به‌سبب انتصابات غیرحرفه‌ای در شرکت ماشین‌سازی از صنایع بزرگ و استراتژیک استان مرکزی و اعتراضات کارگری در این شرکت اظهار داشت: به‌عنوان نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و عضوی از مجمع نمایندگان استان مرکزی درقبال مشکلات مردم به‌ویژه قشر کارگری که بخش عمده‌ جامعه استان را تشکیل می‌دهد به‌هیچ وجه تسامح و تساهلی ندارم و در این موضوع به‌هیچ وجه سکوت نمی‌کنم.

وی افزود: بنابراین در نخستین جلسه علنی مجلس موضوع "سئوال از وزیر آموزش و پرورش" درباره عملکرد نزدیکان وی در صندوق ذخیره فرهنگیان و عملکرد این صندوق را در دستور کار قرار می‌دهم و وزیر باید درباره عملکرد ضعیف صندوق به‌ویژه درقبال شرکت ماشین‌سازی اراک از زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان، پاسخگو باشد.

کریمی تصریح کرد: موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بحث دیگری است که آن‌را در مجلس پیگیری می‌گیرم چراکه باید تفحص درست و جامعی درقبال عملکرد این صندوق انجام شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان با انتقاد از عملکرد مدیریت ارشد استان مرکزی درقبال مشکلات شرکت ماشین‌سازی و اعتراضات کارگری گفت: این رفتار و سکوت مدیریت ارشد استان در این زمینه غیرقابل پذیرش است و باید برای حل مشکل جامعه مدیریت ارشد استان برنامه داشته باشد.

وی افزود: اینکه مطرح می‌شود شرکتی خصوصی است و ما هیچ تعهد و اقدامی نمی توانیم درقبال آن داشته باشیم به‌هیچ وجه مورد پذیرش و قبول نیست بلکه باید درقبال مسائل جامعه حساس بود چراکه ما خدمتگذار این مردم هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    چه خاصیتی این تحقیق وتفحص دارد؟ به تاریخچه آن نگاه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس