کد خبر 612721
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

معاون اول رئیس جمهور گفت: هنر آقای روحانی آن بود که چکیده مدیریت کشور را به کار گرفت و کسانی بر سر کار آمدند که سرمایه جمهوری اسلامی ایران بودند و کسانی بودند که می‌دانستند اولیت‌های کشور چیست و در کدام جهت باید حرکت کنند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان 200 تخته خوابی نور شهریار طی سخنانی اظهار داشت: دولت یازدهم چکیده مدیریت کشور است و سرمایه انسانی ارزشمندترین سرمایه هر کشوری به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: امروز خوشبختانه در حوزه سیاست خارجی و در بخش اقتصادی یک آرامشی حاکم است و فعالان اقتصادی نیز می‌توانند آینده اقتصاد کشور را پیش‌بینی کنند و بدانند که تحولات اقتصادی به کدام سمت می‌رود.
جهانگیری ادامه داد: البته ما در عرصه اقتصادی با چالش‌های جدی روبرو هستیم،‌ ما امروز می‌بینیم خانواده ایرانی از یک موضوع رنج می‌برد که آن هم وجود جوانان تحصیل کرده و بیکار است؛ لذا مشکل بیکاری را نمی‌توان با معجزه حل کرد بلکه باید تولید کشور راه بیفتد، سرمایه‌گذاری‌های گسترده صورت بگرد تا بدین وسیله بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت نیز گفت: در اجرای این طرح توفیقات بسیار زیادی کسب کردیم اما این مساله بدین معنا نیست که مشکلی نداشته باشیم. لذا اراده جدی دولت و رئیس جمهور این است که این راه باید ادامه یابد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین گفت: راه فعلی دولت باید هم در مسیر اقتصادی و هم در مسیر سیاست خارجی و طرح سلامت و ... به منظور حل مشکلات کشور استمرار یابد.

جهانگیری با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دولت تصریح کرد: این سیاست‌ها تنها مختص دولت نیست و اینکه عده‌ای فقط نق بزنند و به دولت انتقاد کنند صحیح نیست.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت معتقد است که بخش خصوصی باید در تمام زمینه‌ها میدان‌دار باشد، خاطرنشان کرد: سیاست نظام هم همین است تا بخش خصوصی بتواند با فراغ بیشتری فعالیت داشته باشد و دولت هم باید از تمام ابزارهای خود به منظور حمایت از این بخش استفاده کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس