کد خبر 612298
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۹

ثبت ۷ مورد نقض آتش بس از سوی گروه های مسلح طی ۲۴ ساعت گذشته و ادامه حملات تروریست ها به محلات مسکونی شهر حلب از جمله اخبار و تحولات سوریه است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از ثبت ۷ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

این مرکز که مقر آن در پایگاه هوایی حمیمیم «لاذقیه» قرار دارد طی بیانیه ای اعلام کرد که تروریست های گروه موسوم به «جیش الاسلام» مناطقی از حومه دمشق از جمله عربین، دوما و جوبر را مورد حملات خمپاره ای قرار دادند ضمن اینکه منطقه «قاروره» در حومه لاذقیه از سوی تروریست های گروه موسوم به «احرارالشام» مورد بمباران قرار گرفت.

مرکز حمیمیم همچنین از پیوستن ۸ منطقه در حومه سویداء، لاذقیه و حمص به آتش بس در سوریه و افزایش تعداد مناطق ملحق به آتش بس در این کشور به ۳۳۷ منطقه خبر داد.

این مرکز همچنین اعلام کرد که یک هواپیمای روس بیش از ۴ تن کمک های بشردوستانه بین المللی را از طریق هوایی به اهالی شهر دیرالزور که تحت محاصره گروه تروریستی داعش هستند، رساند.

مرکز حمیمیم همچنین از ادامه بمباران محلات حلب و حومه دمشق از سوی گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره به منظور بی ثبات کردن آتش بس در سوریه خبر داد.

از سوی دیگر در حمله گروه های تروریستی به محلات مسکونی شهر حلب دو شهروند سوری شهید و ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند. یک منبع در فرماندهی پلیس استان حلب اعلام کرد که در حمله خمپاره ای گروه های تروریستی به محله صلاح الدین شهر حلب دو نفر شهید و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین در حملات تروریست ها به محلات مسکونی المشارقه و الحمدانیه حلب نیز ۱۲ نفر از جمله ۶ کودک زخمی شدند. در همین حال گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» طی بیانیه ای به کشته شدن ۸ نفر از عناصر خود در درگیری ها با ارتش سوریه در جنوب غربی شهر حلب اذعان کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس