کد خبر 612201
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

مدافع دو ملیتی سرخپوشان آینده مشخص و شفافی در این باشگاه ندارد و شایعات مختلفی در مورد سرنوشتش در جمع سرخپوشان شنیده می‌شود.

به گزارش مشرق، آنتونی گولچ که با اصرار فراوان برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست، مدتی است که شرایط جدیدی را تجربه می‌کند.

گولچ قرار بود جایگزین لوکا ماریچ در پرسپولیس باشد، اما این بازیکن در تمرینات نتوانست نظر مساعد برانکو را جلب کند و از این رو، اختلافاتی بین او و سرمربی تیم به وجود آمد. این اختلافات منجر به خط خوردن گولچ قبل از بازی با سایپا از فهرست تیم شد و در بازی دوم مقابل فولاد نیز نامی از مدافع استرالیایی - کروات سرخپوشان در لیست 18 نفره پرسپولیس دیده نمی‌شد.

این مسائل از یک سو و ماجرای جدایی رامین رضاییان از باشگاه ریزه اسپور ترکیه و شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس از سوی دیگر، معمای گولچ در پرسپولیس را پیچیده‌تر کرد.

در این مورد، مدیربرنامه‌های این بازیکن به خبرنگار تسنیم گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما باشگاه پرسپولیس برای اخذ رضایت‌نامه این بازیکن چیزی حدود 400 میلیون تومان به حساب باشگاه شریف تیراسپول واریز کرد.

وی ادامه داد: همچنین یک روز قبل از بازی مقابل فولاد خوزستان چیزی بین 10 تا 15 درصد از پول قرارداد گولچ نیز به‌صورت نقدی به این بازیکن پرداخت شد تا مشکلات مالی‌اش برای ادامه همکاری با باشگاه حل شود. از این به بعد نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد، اما تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته است. بعید می‌دانم گولچ رفتنی شود، با این حال تأکید می‌کنم از آینده‌اش در پرسپولیس کاملاً بی‌اطلاع هستم.

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه)‌ در کنفرانس خبری خود از علاقه باشگاه نسبت به بازگشت رامین رضاییان پرده برداشت و اعلام کرد، علاقه دارد تا این بازیکن طبق قراردادی که دارد، به پرسپولیس برگردد و از سوی دیگر ممکن است تغییراتی در لیست تیم به وجود بیاید. تأکید بر ایجاد تغییرات، اذهان را به این سمت برد که شاید گولچ خروجی جدید پرسپولیسی‌ها باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس