سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تعجب می‌کنم که می‌گویند برجام باعث عزت‌مان شد. برجام کجا برای ما عزت آورد؟!

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد دولت طی سه سال گذشته هم‌زمان با سالروز تنفیذ حکم ریاست جمهوری روحانی اظهار داشت: دولت آقای روحانی از کارنامه قابل قبولی برخوردار نیست اما معتقدم بهترین ارزیابی را مردم می‌توانند انجام دهند. آنها باید بررسی کنند و ببینند که کدام‌یک از وعده‌های رئیس‌جمهور محقق شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه دولت نسبت به دشمن خوش‌بینی کرد و نتیجه این خوش‌بینی هم آن شد که باوجود پایبندی ما به تعهداتمان، دشمن به تعهداتش عمل نکرد.
 
فروزنده تأکید کرد: اینکه در حال حاضر آقایان از برجام دفاع می‌کنند برای ما محل سؤال است. به گفته مسئولان قرار بود با برجام تحریم‌ها برداشته شود و بر زندگی اقتصادی مردم تأثیرات مثبت بگذارد اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های ملی‌مان را با برجام از دست دادیم، افزود: جز اینکه بخشی از دستاوردهای هسته‌ای که افتخار ملی‌مان محسوب می‌شد را از دست دادیم و چیزی هم به‌دست نیاوردیم چه اتفاق دیگری رخ داد؟ تعجب می‌کنم که می‌گویند برجام باعث عزتمان شد. برجام کجا برای ما عزت آورد؟
 
فروزنده بیان داشت: برجام نه تنها برای ما عزت نیاورد بلکه یک علامت سؤال بزرگ ایجاد کرد که چرا آمریکایی‌ها توانستند در مذاکرات به هر آنچه که می‌خواستند برسند و در عوض هیچ‌گونه امتیازی به ما ندهند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در قبال برجام بدعهدی کرد و در حال حاضر این‌گونه مانور می‌دهد که توانسته ایران را محدود کند.

وی بابیان اینکه برجام تجربه شد، ادامه داد: این آش آن‌قدر شور شده که متأسفانه خود مسئولان هم تبعات بد آن را تأیید می‌کنند.

فروزنده با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و عدم تحقق وعده‌های دولت در این بخش تأکید کرد: کشور با مشکل رکود مواجه است. تمام بخش‌های اقتصادی ان‌قلت دارند. اگر از فعالان اقتصادی  که دیدگاهی همسو با روحانی دارند  در رابطه با مباحث اقتصادی سؤال کنید می‌بینید که همه متفق‌النظر بر مشکلات اقتصادی اذعان دارند.

وی بابیان اینکه دولت هیچ‌گونه برنامه روشنی برای حمایت از تولیدات داخلی ندارد، یادآور شد: باید آثار شعارهای اقتصادی دولت در جامعه قابل لمس باشد. در حال حاضر برای هر فعال اقتصادی یک علامت سؤال درباره مسائل اقتصادی کشور وجود دارد که بالاخره شرایط چگونه خواهد شد.

فروزنده بیان داشت: امروز در بازار بورس شاهد سقوط ارزش سهام هستیم. از سوی دیگر علی‌رغم رکودی ایجاد شده در بازار مسکن، شاهد اجاره‌های سرسام‌آور در این بخش هستیم. حال اینکه آقای رئیس‌جمهور و دیگران به این مسائل توجه ندارند محل سؤال است شاید از این مسائل مطلع هستند و با دیدگاه انتخاباتی نسبت به این مسائل نگاه می‌کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال دولت مسئول اجرایی است. وعده‌هایی داده و موظف به انجام آنهاست. مهم‌ترین وعده آقای روحانی سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی بود که اجرایی نشده است و نظرات ما به‌عنوان یک کارشناس مطرح می‌شود اما اگر نظر ما را قبول ندارند می‌توانند نظر دیگر کارشناس‌ها و عامه مردم بپرسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    بیچاره مردم که باید با بوی کباب برجام خودشونو سیر کنن
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    با حلوا حلوا گفتندهن شیرین نمیشه اقایون دولت شیرینی برجامو ثابت کنید
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    از اول هم انقدر دل به برجام بستن اشتباه بود
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    چی بگم والا
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    غربی ها هم میگن برجام با رفتار امریکا عقیم شده بعد داخلیا اصرار دارن ازش حمایت کنن
  • ملایی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    برجام فقط برای کاسبان برجام عزت اورد .یعنی پیش دشمن عزیز شدند وپیش ملت ذلیل
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    حتما خنده دانشجوها به احمدی نژاد در دانشگاه کالیفرنیا عزت آورد!
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    ظریف جان کجایییییببی؟!!!
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    ظریف جان کجایییییببی؟!!!
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    ظریف جان کجایییییببی؟!!!
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    برجام اراك را خوب سيمان كاري كرد!!!!!!!!!!!!! ر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس