کد خبر 611429
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

وزیر ورزش و جوانان روز گذشته پس از قهرمانی ایران خیلی زود سالن را ترک کرد و جوانان کشورش را روی سکوی قهرمانی ندید.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران شب گذشته توانست با شکست حریفان قدرتمند خود عنوان قهرمانی بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کند و در میان چشم تماشاگران خودی و در خانه مدال طلا را از آن خود کند، اما در این میان محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان که پس از آغاز نیمه دوم وارد سالن شده بود، برای اهدای مدال و جام در سالن نماند!

روز گذشته هنگام آغاز مراسم جشن قهرمانی و اهدای مدال‌ها همه نگاه‌ها به جایگاه بود، اما خبری از وزیر ورزش نبود و او بلافاصله پس از سوت پایان بازی سالن را ترک کرده بود و اینکه چرا نماند تا روی سکوی قهرمانی رفتن جوانان برومند ایرانی را در خانه ببیند، جای تعجب دارد.

محمود گودرزی، وزیر و رزش و جوانان ایران است و قطعا جوانان هم پس از قهرمانی انتظار داشتند، مدال و جام قهرمانی خود را از بالاترین مقام ورزش کشور دریافت کنند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

طبق درد و دل و صحبت‌های پیشکسوتان، بسکتبال در چند سال گذشته با بی مهری‌های سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش روبرو بوده و روز گذشته نیز این موضوع تا حدودی جلوه گر شد.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه چرا وزیر ورزش تا پایان مراسم نماند، گفت: وزیر پس از پایان بازی با ملی پوشان دست داد و تبریک گفت و ما هم اعلام و درخواست کردیم که برای اهدای مدال‌ها و جام بمانند، اما او اعلام کرد تمام زحمات این قهرمانی را خودتان کشیده‌اید و اهدای مدال‌ها و جام هم برعهده خودتان باشد. مناف هاشمی و شعبانی بهار از معاونان وزارت هستند و کارها را انجام می‌دهند!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس