کد خبر 610639
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

وزیر خارجه آمریکا روز شنبه پس از دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان، این نشست را «سازنده» توصیف کرد و گفت واشنگتن به راهکار دو دولتی پایبند است.

به گزارش مشرق، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا امروز (شنبه) با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

کری پس از این دیدار، گفت مذاکرات «سازنده‌ای» با این مقام ارشد فلسطینی داشته است. به گفته وزیر خارجه آمریکا، واشنگتن همچنان به راهکار دو دولتی پایبند است.

وی که در پاریس به سر می‌برد، در توئیتر نوشت: «دیدار سازنده‌ای با (محمود) عباس رئیس تشکیلات فلسطینی داشتم. ایالات متحده همچنان به راهکار دو دولتی عمیقا متعهد است.»

دیدار کری و عباس دو روز پس از آن انجام شد که آمریکا در بیانیه‌ای تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای ساخت ده‌ها واحد مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در اراضی اشغالی کرانه باختری و قدس شرقی را محکوم کرد.

همزمان روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه خبر داده است که کنگره آمریکا قصد دارد «بزرگترین بسته حمایت نظامی» در تاریخ این کشور را به رژیم صهیونیستی اعطا کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مخلوق خدا ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    جان کری به دیدارهای خود که منتهی به غارت کودک کشی ترور قتل عام زن کودکو فروپاشی خانواده منتهی میشود .................. میگوید دیدارهای سازنده هه هه اره سازهای مستحکم در وسط هامیه بنظرم دیدارهای بازنده بیشتر میخوره تا سازنده دلقک خان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس