کد خبر 610233
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از وجود ترافیک عادی و روان در محورهای شرق این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی با اشاره به وضع ترافیکی محورهای شرق این استان اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به ایام تعطیلی، روزهای گذشته مسافران زیادی به سمت استان‌های شمالی کشور سفر کردند که برای فردا، شنبه، ترافیک سنگین را در محورهای شرق استان تهران پیش‌بینی می‌کنیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی گفت: تردد تریلر و کامیون به جز حاملان مواد فاسدشدنی و سوختی در محورهای هراز و فیروزکوه تا پایان تعطیلات ممنوع است.

محبی ادامه داد: روز شنبه، نهم مردادماه از ساعت 14، محور هراز از مسیر آب‌اسک به سمت رودهن به منظور سهولت در بازگشت مسافران یک‌طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به کنترل محورهای شرق استان تهران توسط نیروهای پلیس‌راه تصریح کرد: گشت‌های پلیس‌راه در محورهای فیروزکوه، هراز و امام رضا (ع) حضور دارند و ترددها را کنترل می‌کنند و خوشبختانه امروز حادثه‌ خاصی در این محورها به وقوع نپیوسته است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران توصیه کرد: رانندگان هنگام رانندگی عجله و شتاب نداشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ همچنین هر جا احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردند، در توقفگاه‌های مجاز استراحت کنند و سپس مسیر خود را ادامه دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس