قاتل ده‌ها زن و مرد معلول در مرکز نگه‌داری معلولان در نزدیکی توکیو به پلیس گفته است از کرده خود احساس ندامت نمی‌کند.

 به گزارش مشرق، «ساتوشی اوئه‌ماتسو» ضارب ژاپنی که بامداد سه‌شنبه با چاقو 19 معلول یک مرکز نگه‌داری معلولان را کشت و ده‌هانفر را زخمی کرد به پلیس گفته است احساس ندامت نمی‌کند.

به نوشته روزنامه گاردین، وی که بدترین کشتار جمعی در ژاپن را بعد از جنگ‌های جهانی مرتکب شده، بعد از دستگیری به نیروهای پلیس گفته است از کرده خود پشیمان نیست.
 
قاتل معلولان ژاپنی: از کارم پشیمان نیستم، راحتشان کردم 

این مرد 26 ساله ژاپنی که پیش از این در همین مرکز نگه‌داری معلولان کار می‌کرد، دلیل کشتار معلولان را نجات افراد معلول از زندگی دشوار عنوان کرده است.

مقتولان که 10 زن و 9 مرد 19 تا 70 ساله بودند، به دلیل نفرت زیاد اوئه‌ماتسو قربانی شدند. وی اوایل سال جاری میلادی در نامه‌ای به پارلمان ژاپن خواستار پایان دادن به زندگی این افراد شده و گفته بود باید با مرگ آسان به زندگی این افراد پایان داد. این فرد همزمان به کار کردن در این مرکز نگه‌داری معلولان پایان داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    درسته قتل انجام داد ولی خوب واقعا راحتشون کرد ...
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    عمل زشت زشته و تایید کردن اون هم زشت
  • سعید ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    من سعید نویسنده نظر قبلی هستم . در مورد پاسخ اون شخص باید بگم که من سالهاست تو icu کار میکنم و از نزدیک رنج وحشتناکی که مریض ها توی icu میکشند رو میبینم و هر روز میگم کاش که خیلی از اونها بمیرن تا راحت بشن .کار اون شخص خیلی زشته ولی باز هم میگم اون افراد معلول از یک زندگی مشقت بار راحت شدند ولی من کار اون قاتل رو اصلا تایید نمیکنم.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    قاتل کارمند مرکز نگهداری معلولان بوده خیلیا با دیدن معلولان افسردگی میگیرن .اونوخ ببین اونکه هر روز با اونا سرو کار داشته چی میکشیده واقعا کار هر کسی نیست احتمالا افسرده شده یا روانی خلاصه بی دلیل اینکارو نکرده فک کرده تنها راه نجاتشون اینه.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس