کد خبر 609539
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

ژوزه مورینیو علیرغم امضای قرارداد با مدافع تیم ویا رئال، همچنان در پی جذب مدافع ملی پوش یوونتوس است.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو سرمربی جدید منچستر یونایتد با وجود آنکه اریک بیلی مدافع تیم ویا رئال را جذب کرد، اما همچنان اصرار دارد تا لئوناردو بونوچی مدافع تیم یوونتوس را هم به خدمت بگیرد.

بونوچی که در یورو ۲۰۱۶ عملکرد بسیار عالی داشت و یکی از مهره های اصلی یوونتوس در فصل گذشته در راه کسب پنجمین اسکودتو متوالی به حساب می آمد، اکنون باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.

از سوی دیگر، مورینیو که در فصل جدید می خواهد منچستر جدیدی را بسازد، اظهار داشته که برای موفقیت تیم به یک رهبر بزرگ در خط دفاعی نیاز دارد. این در حالیست که مقامات منچستر سخت به دنبال خرید پل پوگبا هم تیمی بونوچی بوده و تمام تمرکز خود را معطوف به خرید بازیکن فرانسوی یووه کرده اند تا در صورت تکمیل این پروژه، به سراغ گزینه بعدی رفته و او را به خدمت بگیرند.

اما تیم ایتالیایی که به نظر می رسد وضعیت مناسبی در فصل نقل و انتقالات نداشته باشد، آلوارو موراتا و به احتمال بسیار زیاد پل پوگبا را از دست داده و در صورت فروش بونوچی معلوم نیست بتواند در فصل آینده فوتبال اروپا می تواند موفق باشد یا خیر.

در حال حاضر مقامات دو باشگاه منچستر یونایتد و یوونتوس در حال مذاکره بر سر انتقال پوگبا هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فرانسه هستند و به احتمال زیاد پس از اتمام این پروژه، فرآیند انتقال بونوچی دنبال خواهد شد.

سایر گزینه هایی که یوونتوس برای خط دفاعی خود در نظر گرفته، رافائل واران از رئال مادرید، لاپورته از آتلتیکو و جان استونز از اورتون هستند.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس