کد خبر 609317
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر هادی عقیلی حاضر است با ما قرارداد سفید امضا کند همین فردا برای عقد قرارداد به اصفهان بیاید.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پدیده اظهار داشت: ما شروع خوبی نداشتیم و نتوانستیم که بازی خوبی ارائه بدهیم، توپ و میدان دست ما بود، اما در آخر شکست خوردیم، درست است که نتوانستیم موقعیتی خلق کنیم اما به حریف هم موقعیتی ندادیم.

وی ادامه داد: شرمنده هواداران شدیم، قول می‌دهم در ادامه جبران کنیم و در روزهای آینده دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه انتظارات از او در سپاهان زیاد است، خاطرنشان کرد: درست است انتظارات زیاد است، البته هر چه انتظارات بیش‌تر باشد ما هم انگیزه بیش‌تری داریم. مهم این است که تحت تأثیر حاشیه‌ها قرار نگیریم و بتوانیم کار خود را انجام بدهیم و بتوانیم در میدان پیروز شویم. ما حداقل باید مساوی می‌کردیم و حتی می‌توانستیم پیروز هم شویم.

ویسی در مورد داور یادآور شد: اعتراضات در مورد داوری در جریان بازی طبیعی است، برای من مهم این است که پس از پایان بازی اتفاقی نیفتد، البته داور می‌توانست که وقت اضافه بیش‌تری برای بازی بگیرد.

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: او از نظر آمادگی هنوز شرایط خوبی ندارد و قطعاً در آینده بهتر خواهد شد و می‌تواند به ما کمک کند، قطعاً پس از هفته چهارم در تعطیلات او می‌تواند به شرایط ایده‌آل برسد.

وی در مورد شرایط دنیل نوروزی و اینکه گفته می‌شود کارت پایان خدمت ندارد، خاطرنشان کرد: ما متوجه شدیم او دو پاسپورته است، یک پاسپورت برای دانمارک و یک کدملی ایرانی هم دارد. ما به دنبال معافیت او هستیم که اگر درست نشود، صحبت‌های خوبی با محسن حاج‌صفی انجام داده‌ایم که به احتمال زیاد می‌تواند مشکل سمت چپ ما را حل کند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه اگر مشکل دنیلی نوروزی حل شود، بازهم حاج‌صفی را جذب خواهند کرد، گفت: بله، ما به هر دوی آنها نیاز داریم.

ویسی درمورد عملکرد گلر برزیلی تیمش گفت: موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق نشد.

وی در مورد اینکه این دروازه‌بان روی خروج‌ها با مشکل روبروست، گفت: بله، قبول دارم. او روی خط دروازه می‌ایستد و باید کمی تحرکش بیش‌تر باشد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه هادی عقیلی اعلام کرده حاضر بوده با سپاهان سفید امضا کند، گفت: اگر او این موضوع را قبول دارد همین فردا بیاید و با سپاهان قرارداد ببندد. علی احمدی هم اوایل می‌گفت برای سپاهان رایگان بازی می‌کند، اما وقتی مبلغ را به او گفتیم، با این مبلغ موافقت نکرد.

ویسی در مورد اینکه آیا هادی عقیلی حاشیه به وجود نمی‌آورد، گفت: برای ما مهم نیست، بازیکنانی که به سپاهان آمدند با قراردهای یک میلیارد و 600 میلیون تومانی بوده که ما هم‌اکنون این وضعیت مالی را نداریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس