کد خبر 609297
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

نشست مالکین و مسئولان باشگاه نفت تهران درباره آخرین وضعیت باشگاه و تیم فوتبال این نفت برگزار شد.

به گزارش مشرق، عصر امروز (سه شنبه) در جلسه ویژه‌ای با حضور گلرخسار مالک باشگاه نفت، حسین شهریاری سرپرست باشگاه و همچنین عرفانیان از مدیران شرکت بهنام پیشرو کیش برگزار شد که در آن درباره آخرین وضعیت تیم و باشگاه نفت تهران تبادل نظر شد.

ارائه گزارش عملکرد تیم توسط سرپرست باشگاه
در این جلسه حسین شهریاری گزارشی از روند شکل گیری تیم و جذب بازیکنان جدید، تمدید قراردادها، میزان پرداختی‌ها و سایر مسایل تیم بزرگسالان و آخرین وضعیت تیم‌های پایه که در ورزشگاه شهید شیرودی به تمرین و تست گیری مشغول هستند ارائه کرد.

تقدیر از تلاش و خویشتن داری بازیکنان و کادر فنی تیم
در این نشست همچنین گلرخسار ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده اظهار داشت: بازیکنان نفت با تدبیر کادر فنی و در راس آنها علی دایی بازی بسیار خوبی مقابل تیم پرمهره و مدعی استقلال به نمایش گذاشته و با خلق موقعیت‌های فراوان نشان دادند که حرفهای بسیاری برای گفتن دارند. بدون تردید آنها شایسته برد بودند و ما خرسندیم که مجموعه بازیکنان و آقای دایی به رغم رقم خوردن دو، سه صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه حریف خویشتندار بوده و چه در میدان و چه در مصاحبه‌ها حرمت و احترام داور مسابقه و کمک‌هایش را حفظ کرده و بزرگی و صبر خود را به نمایش گذاشتند. علی دایی هم هنر خود را نشان داد و با تدابیر و برنامه‌ریزی درست توانست به گونه‌ای تیم را در این بازی سنگین به میدان بفرستد که خیلی‌ها از این نمایش تحسین برانگیز نفت غافلگیر شده و نگاهی امیدورانه و متفاوت نسبت به آینده آن داشته باشند.

تاکید مالک باشگاه بر اخلاق مداری و پرهیز از جنجال
گلرخسار در این جلسه بر رعایت موازین اخلاقی و اسلامی تاکید کرده و خواهان توجه ویژه باشگاه به مسایل فرهنگی شد. مالک باشگاه نفت تقدیر از جواد نکونام را اقدامی ارزشمتد دانسته و تاکید کرد: عنوان می شود که چرا در بازی بدون تماشاگر چنین اقدامی شده اما ما در باشگاه نفت وظیفه خود دانستیم از جواد نکونام که بازیکن پایه های نفت بوده و سالها برای تیم ملی زحمت کشیده تجلیل شود و قطعا این اقدام موجب خواهد شد که دیگر تیم ها نیز از نکونام و پیشکسوتان خود تجلیل کنند.

دایی و نکونام در کنار هم
وی ادامه داد: تجلیل از نکونام زمانی ارزشمندتر جلوه کرد که آقای دایی هم نقش آفرین بوده و از همبازی سابق خود دعوت به عمل آوردند و قرار گرفتن دو بازیکن بزرگ فوتبال آسیا در کنار هم که رکورد بیشترین بازی ملی تاریخ فوتبال ایران را دارند جلوه‌های بسیار زیبایی داشته و نشان می‌دهد که چه رفاقت و صمیمتی بین این دو رکورددار و کاپیتان‌های باسابقه برقرار است و ما خوشحالیم که این زیبایی‌ها را در فوتبال پرحاشیه ایران به تصویر می کشیم. روی تابلویی که به آقای نکونام اهدا شد آیه قرانی درج شده بود که معنای آن این بود: "آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست". باید توکل همه ما به خدا باشد و ما هم ترجیح دادیم چنین آیه پرمعنایی را برای چنین مراسمی در نظر بگیریم.

توسل نفتی‌ها به امام عصر (عج)
گل رخسار تاکید کرد: باشگاه نفت هم به مسایل فرهنگی اهمیت ویژه داده و باید برنامه ریزی خاصی برای امور فرهنگی، اخلاقی و اسلامی در باشگاه و تیم‌های بزرگسالان و پایه نفت و ارگان باشگاه انجام شود. تیم نفت هم با توسل به امام زمان ولی عصر در میادین ظاهر خواهد شد و جا دارد این توسل و توجه به شکل ویژه نمود داشته و اقدامات خاصی در این راستا انجام شود. به طور کلی جا دارد که مدیریت باشگاه و همکاران ایشان نیز برای امورات فرهنگی برنامه ریزی ویژه داشته باشند. ما برای هزینه کرد در امور فرهنگی هیچ محدودیت هزینه‌ای نخواهیم داشت و باید اخلاق مداری، پرهیز از جنجال و هیاهو و صبر در قبال حاشیه سازی‌ها و تخریب‌هایی که شاهد آن هستیم در سرلوحه امور قرار گیرد و این حرفها نیز نباید در حد شعار باقی بماند.

تشکر مالک باشگاه نفت از حمایت‌های وزیر نفت و ورزش، فدراسیون فوتبال و اصحاب رسانه
مالک نفت در این جلسه از حمایت‌های بیژن زنگنه وزیر نفت و معاونین و مدیرانش و محمود گودرزی وزیر ورزش و همکارانش و همچنین حمایت‌های مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال و معاونین وی و همچنین تلاش بی وقفه رسانه‌ها در باقی ماندن نفت در تهران و حفظ نام و قدمت پنجاه ساله آن تشکر کرد و گفت: خبرگزاری‌ها، جراید، سایت‌ها، برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و برنامه نود در ادامه حیات تیم در تهران و جلوگیری از از بین رفتن نام و سابقه یک تیم با نیم قرن سابقه در کنار مسئولان فدراسیون و ورزش تلاش بسیار داشتند و جا دارد از مسولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات فوتبال تهران که در حفظ تیم در تهران کوشا بودند تشکر و قددرانی کنیم.

نفت با همین نام در تهران می‌ماند
وی ادامه داد: ایشان دغدغه‌ها را درک کرده و به دنبال تغییر نام تیم ریشه دار نفت نبوده و قطعا تیم در تهران به حیاتش ادامه می دهد. به همین واسطه به مردم تهران و پیشکسوتان نفت و اهالی فوتبال تبریک می‌گوییم که تیم در تهران ادامه فعالیت می دهد.همچنین امیدوارم ما به عنوان بخش خصوصی در فوتبالی که سرشار از هرینه است و راه‌های درآمدزایی در آن تقریبا مسدود شده از حمایت‌های مسئولان ارشد وزارت و شرکت نفت و همچنین وزارت ورزش بهره مند باشیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم با استفاده از تجارب قبلی در پرسپولیس و بهره‌مندی از مدیران و مشاوران متخصص و زبده گام‌های بلندی برای سربلندی دوستداران نفت برداریم و در این رهگذر رهنمودهای مسئولان وزارت نفت و همچنین کارشناسان و رسانه‌ها را با جان و دل پذیرفته و تلاش می‌کنیم با استفاده از این حمایت و رهنمودها در برنامه یک ساله به اهداف کوتاه مدت و در برنامه‌های سه و پنج ساله به اهداف عالیه دست یابیم. البته می‌دانیم که برای موفقیت و عبور از بحران‌ها هیچ چیزی بیشتر از شایسته سالاری، صداقت و اخلاق مداری به ما کمک نخواهد کرد.
 
 
منبع: سایت باشگاه نفت تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس