کد خبر 609009
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

دارنده دو مدال طلای جهان با بیان اینکه از شرایط خوب بدنی برخوردار است گفت: مشکلی برای حضور در المپیک ندارم و نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را به راحتی از دست بدهم.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های المپیک، اظهار کرد: چند روز پیش در حال تمرین به یکباره بر روی تشک کشتی لیز خوردم و فکر کردم که مصدومیتم باز تشدید شده است، چرا که دائما این ترس را دارم که مبادا مصدومیتم تشدید شود و حضور در  المپیک را از دست بدهم. البته خدا را شکر هیچ  مشکل خاصی نبود و پس از یک روز مجددا تمریناتم را آغاز کردم.

دارنده دو مدال طلای جهان افزود: مهم این بود که به تمرینات کشتی برسم و خوشبختانه چند هفته‌ای است که تمرین کشتی می‌کنم و هیچ مشکل جدی برای انجام تمرینات ندارم. امیدوارم که بتوانم در فرصت باقی‌ مانده به شرایط ایده‌آل تری برسم و در  المپیک کشتی های خوبی بگیرم.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: شرایطم خوب است و قطعا برای کسب مدال طلا به  المپیک ریو می روم. پس از حادثه‌ای که در  المپیک لندن برایم اتفاق افتاد و باعث شد نتوانم به کارم ادامه بدهم فقط با هدف حضور در  المپیک به کشتی ادامه دادم و نمی‌خواهم این فرصت ارزشمند برای رسیدن به مدال طلا را به راحتی از دست بدهم. از مردم هم می‌خواهم من و دیگر ورزشکاران را دعا کنند تا بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

یزدانی با بیان این که  هدفش از حضور در  المپیک کسب مدال طلا و خوشحال کردن مردم است، گفت: در طول چند سال گذشته مردم به من همیشه لطف داشته‌اند و دوست دارم با مدال خوشرنگ المپیک زحمات و خوبی‌های آنها را جبران کنم.

کاپیتان تیم ‌ملی کشتی آزاد همچنین به وضعیت دیگر آزادکاران اعزامی به المپیک اشاره کرد و گفت: خدا را شکر با ترکیبی جوان و با تجربه عازم  المپیک می‌شویم. همه کشتی‌گیران تیم ‌ملی از انگیزه و آمادگی بالایی برخوردار هستند تا بتوانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند، امیدوارم همه کشتی‌گیران مزد زحماتشان را بگیرند و به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس