کد خبر 608939
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

سخنگوی دولت گفت: براساس مصوبات شورای حقوق و دستمزد، سقف حقوق مقامات سیاسی ۱۰ میلیون و بنگاه‌داران اقتصادی نهایتا ۱۸ میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: دولت در زمینه پرداخت‌های نامتعارف سه کار انجام داد، در ابتدا افراد و کارکنانی که این دریافت‌ها را داشتند، شناسایی و ضمن عزل 13 مدیر، با استعفای برخی از آنها موافقت کرد.

وی با اشاره به مستنداتی که اجازه برخی افزایش‌ها را به برخی دستگاه‌ها و نهادها از گذشته می‌داد، افزود: براساس مصوبات شورای حقوق و دستمزد، سقف حقوق مقامات سیاسی 10 میلیون و بنگاه‌داران اقتصادی نهایتا 18 میلیون تومان تعیین شد.

نوبخت خاطرنشان کرد: دولت برای جلوگیری از تکرار این مسائل، همه دستگاه‌ها و نهادهایی که قبل از قانون خدمات کشوری مستثنی شده بودند را مورد شمول قانون قرار داد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و ذیحسابی‌ها نیز موظف شدند ماهانه نظارت و کنترل داشته باشند و موارد را سریعا به ما گزارش دهند. از نظر ما هم نوع پرداخت غیرمتعارف تخلف و جرم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسن طیب لی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    یعنی اجرایی می شود !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا برای اذهان عمومی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته شخص اقای نوبخت مورد احترام است و ما دوستش داریم. و اگر هم نامزد انتخابات شود به احتمال قوی رای خوبی دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس