کد خبر 608744
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از عملکرد تیم راضی بودیم و شک نکنید که استقلال قهرمان لیگ می‌شود.

به گزارش مشرق، شهاب جهانیان پس از تساوی یک بر یک استقلال و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود و از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا واقعا از عملکرد تیم رضایت داشته است، عنوان کرد: به هر حال بازی اول بود، از کار تیم رضایت دارم و از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه در بازی امروز باید سه چهار گل استقلال می خورد، اظهار داشت: اصلاً این‌طور نیست. ما به تیممان و بازیکنان اعتماد داریم و شعار نمی‌دهیم. صد درصد از همه راضی هستیم.

جهانیان درباره اینکه استقلال خیلی بی‌روح بازی کرده است، گفت: بازی خوب بود و دست بازیکنان درد نکند، مسابقه امروز تحت تأثیر غیبت هواداران بود و اگر آنها در ورزشگاه حضور داشتند، شرایط فرق می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال خیلی بد بازی می‌کرد و چطور او می‌گوید از تیم رضایت دارد، خاطرنشان کرد: فراموش نکنید در بازی‌های استقلال 80 تا 90 هزار هوادار در ورزشگاه هستند و تیم بدون هواداران کم می‌آورد. ما از عملکرد تیم راضی هستیم و شک نکنید قهرمان می‌شویم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه نکونام اعلام کرده استقلالی‌ها در تقدیر از او نقشی نداشتند و به نظر کمی ناراحت می‌رسید، گفت: در جریان این مسئله نیستم، نکونام بازیکن بزرگ و قابل احترامی است و ما جبران می‌کنیم.

جهانیان در رابطه با غیبتش در جلسه اخیر هیأت مدیره استقلال اظهار داشت: در مشهد حضور داشتم و جلسه هیأت مدیره نبود، بلکه نصرالله سجادی برای بازدید به باشگاه آمده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبد ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    فراموش نکنید در بازی‌های استقلال 80 تا 90 هزار هوادار در ورزشگاه هستند ..... لطف کنند 20 هزار نفرشون برای بازی بعدی بیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس