کد خبر 608049
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت:دریافت کرایه اضافی از مسافر به دلیل روشن کردن کولر تخلف است.

به گزارش مشرق، محسن سرخو در جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ بعضا دیده شده برخی رانندگان تاکسی در پی درخواست مسافران برای روشن کردن کولر در این هوای گرم، درخواست کرایه بیشتر تحت عنوان «کرایه کولر» دارند.
 
وی اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی را خلاف قانون دانست و گفت: باید راننده تاکسی سیستم سرمایش خود را در اختیار مسافران قرار دهد و موظف است در فصل گرما یا سرما، سیستم گرمایش و سرمایش خودرو را به شکل مطلوب و بنا به درخواست مسافران، در اختیارشان قرار دهد.
 
سرخو افزود: اگر احیانا راننده تاکسی به علت روشن کردن کولر تخطی از نرخ کند و مبلغی را مازاد دریافت کند، شهروندان می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸و ۱۳۷ثبت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    تاکسی تلفنی هم همین درخواست رو داره
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    بابا کرایه کولر رو بزارید بگیرین روشن کنن کولر رو
  • فرهاد ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    حالا این همه راننده تاکسی علنا و عملا تخلف میکنند ... چه کسی برخورد خواهد کرد ؟ اصلا توانایی برخورد دارید که اعلام میکنید تخلف هست ؟ وقتی نمیتونید برخورد کنید تخلف بودنش رو اعلام نکنید که سنگین ترید ...!
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    آقایان مگر وظیفه خود را در مقابل رانند گان تاکسی انجام داده اند؟ یا فقط ژست مدیر بودن گرفتند و تز دادن کاری ندارد؟آیا طرح را روزانه فروخته می شود منجر به الودگی ، ترافیک ،حضور شخصی جهت مسافرکشی آیا قانونی است آیا تدبیری داشته اید؟ آیا کیفیت خودروهای ایرانی را می دانید؟ آیا مقدار مصرف سوخت این خودروهای بی کیفیت را می دانید ؟ مدیران آیا در اتاق کار خود می آیند به فکر بیت المال باشند و کولر گازی خود را خاموش کنندتا شرایط سخت رانندگان تاکسی را درک کنند؟ رانندگان تاکسی فقط برای منفعت خود کولر را خاموش می کند اگر مدیران دلسوز مردم هستید از پ=ول بیت المال که شما را خنک می کند به رانندگان تاکسی بدهید تا کولر را برای مردم روشن کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس