رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه شب گذشته با اجرای یک عملیات کمین علیه کاروان تسلیحاتی گروه جبهه النصره در حاشیه شمالی استان حماه امکانات موجود در آن را به غنیمت گرفت.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه شب گذشته با اجرای یک عملیات کمین علیه کاروان تسلیحاتی گروه جبهه النصره در حاشیه شمالی استان حماه امکانات موجود در آن را به غنیمت گرفت.

{$sepehr_media_1671654_400_300}

بنابر این گزارش، این کمین در اطراف شهر "السلمیه" واقع در حاشیه شرقی استان حماه سوریه انجام گرفت که طی آن کاروان متشکل از 5 کامیون مملو از تسلیحات و امکانات نظامی متعلق به القاعده هدف قرار گرفته و پس از به هلاکت رسیدن سرنشینان به غنیمت رزمندگان سوری درامده است. انواع مهمات سلاح های سبک و سنگین، مواد منفجره و تهیزات ارتباطی در این کامیون ها وجود داشته است. منطقه شرقی استان حماه از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 تا کنون آلوده به حضور گروه های ارتش آزاد، داعش و القاعده بوده است. شهر السلمیه یکی از مهمترین مناطق حامیان دولت سوریه در استان حماه بشمار می رود.

انهدام کاروان تسلیحاتی تروریستها در حماه+عکس و فیلم
انهدام کاروان تسلیحاتی تروریستها در حماه+عکس و فیلمانهدام کاروان تسلیحاتی تروریستها در حماه+عکس و فیلمانهدام کاروان تسلیحاتی تروریستها در حماه+عکس و فیلم

انهدام کاروان تسلیحاتی تروریستها در حماه+عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس