کد خبر 606946
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

باشگاه استقلال قصد دارد از پیشکسوت این باشگاه به دلیل اظهارات اخیرش به دادسرای فرهنگ‌ورسانه شکایت کند.

به گزارش مشرق، حسن روشن که اخیراً به عنوان رئیس آکادمی باشگاه استقلال منصوب شده بود، پس از حضور در این سمت با تصمیماتی از جمله برکناری علی سامره از سرمربیگری امیدهای باشگاه حاشیه‌هایی برای آبی‌های پایتخت ایجاد کرد. پس از این حاشیه‌ها بهرام افشارزاده اقدام به برکناری روشن و انتصاب صادق ورمزیار به جای او کرد.

روشن پس از برکناری از ریاست آکادمی باشگاه استقلال در مصاحبه‌هایی به مدیران باشگاه تاخت و همین مسئله باعث شد مسئولان این باشگاه برای پیگیری این صحبت‌ها تصمیمی جدی بگیرند. از همین‌رو قرار است، فردا (شنبه) معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شده و باتوجه به اظهارات حسن روشن، از این پیشکسوت باشگاه شکایت کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید علوی ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    بنظر میرسه آقای افشارزاده داره به ترتیب به کسایی که کاری جز تخریب و تضعیف عندی استقلال در رسانه ها نداشتن با دادن پست جایزه و البته باج میده. ورمرزیار کمتر از روشن طی فصل گذشته و پیش از اون به استقلال صدمه نزد و از جمله چند نفری بود که با بهم ریختن روح و روان تیم در فصل گذشته نذاشتن استقلال جوان شده با قهرمانی تموم کنه... اینا که امتحان پس داده ان در بیمعرفتی و خنجر زدن از پشت، برای چی بهشون پست میدی جناب افشارزاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس