کد خبر 606783
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی گفت که پیروزی بر داعش در موصل مرحل تعیین کننده‌ای در جنگ علیه داعش به شمار می‌آید.

به گزارش مشرق به نقل از العربیه، "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در نشست ائتلاف بین‌المللی علیه داعش در واشنگتن گفت که از قدرت ائتلاف بین‌المللی در شکست دادن گروه داعش اطمینان داریم.

وی اضافه کرد که ائتلاف بین‌المللی با همپیمانانش توانست که داعش را از یک سوم اراضی که تحت سیطره داشت بیرون براند و تلاش ائتلاف به کاهش قدرت داعش در به خدمت گرفتن نیروی تازه انجامید.

کری تاکید کرد که پیروزی بر داعش در موصل مرحل تعیین کننده‌ای در جنگ علیه داعش به شمار می‌آید و کشورهای ائتلاف باید به شکل بهتری اطلاعات امنیتی درباره داعش را مبادله کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    این دیگه خیلی مسخره است.اگر ارتش امریکا همون روز اول به رقه حمله می کرد عزیزان داعش ظرف کمتر از 24 ساعت شهر را تخلیه می کردن.داعش جیره خوار امریکا و عربستانه-اگر اشتباهات ابلهانه امریکا نبود داعش اصلا به وجود هم نمی اومد چه برسه این همه توسعه پیدا کنه-ضمنا داعش حتی اگه کل سوریه و عراق را هم از دست بده براش فرقی نمی کنه اعضای داعش می تونن هر جائی و به هر شکلی باشن داعش اهداف خودشو دنبال می کنه و نه دنبال توسعه ارضی و نه حفظ اراضی هست.اونها تنها هدفشون نابود کردن امنیت و ادمکشی و غارت ثروت ملت ها هست-بنابراینحتی در صورت سقوط داعش در عراق و سوریه بازهم تفکر داعشی ها برنده هست.داعش یک تفکره و با بمب و اسلحه نابود نمی شه-چون تفکر را نمی توان با سلاح نابود کرد.
  • مسلم ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    آخرکسی نیست به این امریکایی هایی که خودرانخودهرآشی میکنندبگویدکه این تروریست های ملعون که دشمن بشریت میباشندزادهودست پروردهتان حالاکه درعراق درنبردبانیروهای آن کشورشکست های سختی رامتحمل شده ودرحال فرارمیباشندراچرابنام خودثبت میکنید لعنته الله علی القوم الظالمین که درزمان ماشامل شمامیگردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس