منچستریونایتد که نسبت به جذب هافبک فرانسوی بانوی پیر امیدوار است، اعلام شماره‌های پیراهن‌های جدید بازیکنان خود را به تعویق انداخت.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد نسبت به خدمت گرفتن پل پوگبا از یوونتوس به قدری امیدوار است که ترجیح داده اعلام شماره پیراهن‌های بازیکنانش برای فصل 17-2016 را به تعویق بیندازد. طبق گزارش‌ها شیاطین سرخ برای جذب هافبک 23 ساله بانوی پیر حاضر است با 105 میلیون پوند رکورد تاریخ نقل‌و‌انتقالات را بشکند، قراردادی که در صورت عملی شدن پنج ساله با دستمزد سالیانه 202 هزار پوندی خواهد بود.

یکی از اعضای باشگاه منچستریونایتد که نامش فاش نشده، به روزنامه «سان» گفت: باشگاه زمانی اقدام به معرفی شماره پیراهن‌های بازیکنان برای فصل جدید خواهد کرد که کار به خدمت گرفتن بازیکنان جدید به پایان برسد.

پوگبا که در یوونتوس شماره «10» را به تن می‌کند، در صورت پیوستن به سرخپوشان منچستر این پیراهن را نمی‌تواند بر تن کند چرا که از آنِ وین رونی،کاپیتان باسابقه شیاطین سرخ است. هافبک پیشین منچستریونایتد که در تیم ملی فرانسه شماره «15» را به تن دارد، اوایل زمانی که شماره پیراهن شماره «10» به او رسید، عدد «5+» را کنار شماره پیراهن خود می‌نوشت. با توجه به اینکه شماره «15» منچستریونایتد متعلق به کسی نیست، بعید نیست پوگبا در صورت سرخپوش شدن این شماره را برای خود بردارد.

بر اساس همین گزارش به نظر می‌رسد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم جدید شیاطین سرخ هم پیراهن شماره «8» را بر تن خواهد کرد که فصل اخیر بر تن خوان ماتای اسپانیایی بوده است.

پوگبا بین سال‌های 2009 تا 2012 عضو باشگاه منچستریونایتد بود و از زمانی که از این تیم به یووه ملحق شد، 124 بازی برای راه‌راه پوشان تورین انجام داد و 28 گل هم به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس