کد خبر 605573
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

باشگاه ناپولی تنها شرط فروش ایگواین را اعلام کرد و بعید به نظر می‌رسد باشگاهی حاضر باشد این مهاجم آرژانتینی را جذب کند.

به گزارش مشرق، به نقل از میدیاست، بعد از جدایی آلوارو موراتا از یوونتوس، سران این باشگاه ایتالیایی سخت به دنبال جذب گونسالو ایگواین آرژانتینی هستند و مذاکرات خود را با باشگاه ناپولی آغاز کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که این انتقال صورت نخواهد گرفت.

باشگاه یوونتوس رقم 70 میلیون یورو را برای جذب ایگواین پیشنهاد داده اما ناپولی قصد ندارد که با این رقم ستاره آرژانتینی خود را بفروشد.

اورلیو ده لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی شرط فروش این بازیکن را اعلام کرد. او اظهار کرد: تنها در یک صورت حاضر هستیم که ایگواین را بفروشیم و آن این که رقم فسخ قرارداد او پرداخت شود. رقم فسخ قرارداد ایگواین 94 میلیون یورو است و هر باشگاهی که می‌خواهد  او را جذب کند باید این رقم را پرداخت کند.

او ادامه داد: هیچ مذاکره‌ای با باشگاه یوونتوس نداشته‌ایم. بسیار بعید به نظر می رسد که یوونتوس بخواهد رقم فسخ قرارداد ایگواین را  پرداخت کند و به همین خاطر می‌توانم بگویم که این انتقال صورت نخواهد گرفت و ایگواین هم در ناپولی می ماند. یوونتوس باشگاه بزرگی است و  بعید می دانم که آنها حاضر باشند چنین رقمی را پرداخت کنند.

ایگواین در فصلی که گذشت خیره کننده ظاهر شد و با فاصله زیادی نسبت به دیگر بازیکنان به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شد، اما در نهایت این یوونتوس بود که جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این بازیکن آرژانتینی تاکید کرده که نمی‌خواهد در ناپولی باقی بماند، اما بعید به نظر می رسد که باشگاهی حاضر باشد رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس