کد خبر 605231
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

باشگاه رئال‌مادرید همچنان امیدوار است هافبک فرانسوی بانوی پیر را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند.

به گزارش مشرق، روزنامه اسپانیایی «آس» در شماره امروزش (دوشنبه) تصویر پل پوگبای 23 ساله را روی جلد خود آورد و به هواداران رئال‌مادرید این نوید را داد که قهرمان اروپا همچنان به دنبال به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی است و پاپس نکشیده است.

هفته گذشته بود که شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که باشگاه رئال‌مادرید دیگر علاقه‌ای به جذب هافبک فرانسوی یوونتوس ندارد و این بدان معنی است که راه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن هافبک پیشین خود هموارتر از گذشته می‌شود.

حالا روزنامه «آس» خبر می‌دهد که سران باشگاه رئال‌مادرید از پوگبا خواسته‌اند که صبور باشد و به پیشنهاد 120 میلیون یورویی آنها بیشتر فکر کند، این در حالی است که هنوز شیاطین سرخ به توافقی با هافبک پیشین خود نرسیده‌اند و در سویی دیگر پوگبا هنوز با یوونتوس هم قراردادش را تمدید نکرده است. با این شرایط سفیدپوشان مادریدی هنوز شانس به خدمت گرفتن او را دارند، اما رقیب سرسختی همچون منچستریونایتد دارند که پیشنهادی 105 میلیون پوندی (125 میلیون یورویی) به پوگبا داده‌اند.

طبق گزارشی که در «آس» منتشر شده، رئال‌مادرید از مینو رایولا، مدیر برنامه‌های هافبک یوونتوس خواسته‌ که کمی تأمل کنند تا این باشگاه اسپانیایی گزینه‌های مختلف تأمین مالی برای به خدمت گرفتن پوگبا را مورد بررسی قرار دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس