کد خبر 604557
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

اعضای تیم ملی تیراندازی با وجود حضور در ریو به هنگام برگزاری افتتاحیه بازی های المپیک ریو، در این مراسم حضور نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو ۱۵ خردادماه برگزار می شود. رژه کاروان کشورهای مختلف شرکت کننده مهمترین بخش این مراسم است؛ البته به خاطر زمان بندی برنامه مسابقات در رشته های مختلف و همچنین زمان بندی اعزام تیم های رشته های مختلف، فقط ورزشکارانی شانس حضور در مراسم افتتاحیه و بخش رژه این مراسم را پیدا می کنند که پیش از افتتاحیه به ریو سفر کرده باشند.

از میان ورزشکاران ایران که سهمیه بازی های المپیک را به دست آورده اند، ورزشکاران رشته های تیراندازی (۷ مردادماه)، قایقرانی (۸ مردادماه)، تنیس روی میز و تیر  و کمان (۹ مردادماه)، شنا، بوکس و والیبال (۱۰ مردادماه)، جودو (۱۲ مردادماه) و شمشیربازی (۱۳ مردادماه) پیش از ۱۵ مردادماه که زمان برگزاری مراسم افتتاحیه است به ریو اعزام خواهند شد و بر این اساس در مراسم رژه کاروان ایران حضور خواهند داشت. البته از آنجا که یک روز پس از برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت های تیراندازی برگزار می شود و به خاطر استراحت و حفظ شرایط مسابقه، تیراندازان کشورمان اعلام کرده اند که در مراسم افتتاحیه شرکت نمی کنند.

کاروان ایران با پرچم داری زهرا نعمتی در مراسم رژه افتتاحیه بازی های المپیک ریو شرکت خواهد کرد. این کاروان با ۶۳ ورزشکار در این دوره بازی ها حضور پیدا می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس