براثر سانحه رانندگی اتفاق افتاده برای مینی‌بوس حامل زائران دانش‌آموز زنجانی در ساوه، یک نفر کشته، یک نفر به سبب جراحات مورد جراحی قرار گرفته، ۳نفر نیز بستری و ۱۵نفر بصورت سرپایی مداوا شد.

به گزارش مشرق، براثر برخورد تریلی و مینی‌بوس در کیلومتر 10 جاده قدیم  ساوه سلفچگان یک نفر کشته 20نفر مصدوم شدند.

این سانحه رانندگی در جاده قدیم ساوه به سلفچگان, و در عصر امروز اتفاق افتاد که براساس اعلام مدیر فوریت پزشکی ساوه به خبرنگار تسنیم، 3آمبولانس از پایگاه 115 سلفچگان، شهری1، شهری3  و 3دستگاه آمبولانس از هلال احمر  به محل حادثه اعزام شدند.

براساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم در ساوه، نیروهای آتش نشانی برای رهاسازی مصدومین در محل حادثه حضور داشتند که در این حادثه تکنسین‌های پایگاه‌های اعزام شده بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی 6مصدوم را به بیمارستان شهید چمران و  16مصدوم دیگر را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند. 

آخرین وضعیت دانش آموزان زنجانی؛۱کشته و ۱۹ مصدوم +عکس

این درحالیست که براساس اطلاعات موجود مسافران مینی بوس  دانش آموزان دختری بودند که از ابهر سلطانی زنجان به سمت قم برای زیارت در حرکت بوده اند که در کیلومتر 10 جاده قدیم ساوه به سلفچگان دچار سانحه شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به ‌حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به خبرنگار تسنیم گفت: دقایقی پیش یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کشنده ولوو در محور قدیم ساوه ـ سلفچگان برخورد کرد که یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: در این ‌حادثه یک ‌دختر 17 ساله از سرنشینان مینی‌بوس جان خود را از دست داد و 4 نفر از سرنشینان نیز مجروح شدند که براساس گزارشات واصله وضعیت آنها مساعد است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ کشنده ولوو عامل اصلی و علت این سانحه رانندگی بوده است.

عباس خیراندیش، مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی ساوه بااشاره به وضعیت حادثه دیدگان به خبرنگار تسنیم گفت: از 20مصدوم انتقالی به بیمارستان تخصصی شهید مدرس 15 نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند که یکی از مصدومان که از ناحیه صورت دچار اسیب شده تحت عمل جراحی قرار گرفته است و  4نفر دیگر تا ساعت 23 ترخیص می شوند.

آخرین وضعیت دانش آموزان زنجانی؛۱کشته و ۱۹ مصدوم +عکس

محمد حافظی، رئیس درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید مدرس با اشاره به جزئیات این سانحه رانندگی به خبرنگار تسنیم گفت: 21نفر مصدوم شدند که از این تعداد 14نفر که شرایط خوبی نداشتند به بیمارستان مدرس منتقل شدند و تحت درمان هستند که امشب ترخیص می شوند و امشب ترخیص می‌شوند.

وی افزود: 6نفر که درمان آنها به‌صورت سرپایی بود به بیمارستان چمران منتقل و ترخیص شدند و متاسفانه یک نفر دختر در دم فوت شد.

رئیس بیمارستان مدرس تصریح کرد: بیشتر مصدومیت این سانحه‌دیدگان، از ناحیه صورت بوده که یک کودک 2ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت که البته براساس نظر پزشکان معالج حال عمومی همه این مصدومان خوب است.

حافظی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: براساس هماهنگی بین کادر بیمارستان و فوریت های پزشکی مصدومین بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و با هماهنگی سپاه  و بیمارستان مدرس ساوه اسکان برای خانواده آنها که بیشتر از زنجان هستند فراهم است این درحالیست که برای 6نفری که ترخیص شدند از طرف بیمارستان اسکان در نظر گرفته شده است.

آخرین وضعیت دانش آموزان زنجانی؛۱کشته و ۱۹ مصدوم +عکس


وی افزود: با همکاری فرمانداری، بیمارستان, سپاه و آموزش و پرورش و فوریتهای پزشکی ساوه تلاش می‌شود که بتوانیم خدمات خوبی به مصدومان وخانواده آنها داده شود.

به گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از بیمارستان شهید مدرس، درحال حاضر خانواده این دانش آموزان در بیمارستان حضور داشته و در کنار فرزندان خود هستند و با هماهنگی مطلوب صورت گرفته مشکلی از نظر اسکان و یا درمانی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس