کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در حالی امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد که در بیانیه‌اش از برخی از مربیانی که با آنها کار کرده بود تشکر کرد.

چرا نکونام اسمی از جلالی، قطبی و قلعه‌نویی نیاورد؟به گزارش مشرق، جواد نکونام از مربیانی مثل پرویز ابوطالب، بیژن ذوالفقارنسب، محمود یاورى، فرهاد کاظمى، همایون شاهرخى، ابراهیم قاسمپور، منصور پورحیدرى، مصطفی دنیزلى، برانکو، کارلوس کی‌روش و على دایى تقدیر کرد اما در میان این نام‌ها اسم مربیانی مثل امیر قلعه‌نویی، افشین قطبی و مجید جلالی توسط او برده نشد.
 
نکونام در تیم ملی زیر نظر قطبی کار کرد اما با این مربی اختلاف داشت و بعد از جام ملت‌های آسیا که در قطر برگزار شد مصاحبه تندی علیه قطبی انجام داد.
 
البته قابل پیش‌بینی بود که نکونام اسمی از قلعه‌نویی نبرد و اختلاف این دو به حدی رسید که آنها از یکدیگر شکایت کردند. نکته عجیب اما نبودن اسم مجید جلالی در این بیانیه بود. او در پاس و سایپا سرمربی نکونام بود و پاس قهرمان ایران شد اما نکونام نامی از جلالی در بیانیه‌اش نبرده است.
 
باید دید علت این موضوع چه بوده و آیا نکونام در این باره توضیح می‌دهد یا خیر.
 
نکته دیگر اینکه با خداحافظی نکونام از فوتبال، احتمال حضور وی به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران بیش از گذشته تقویت شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    چون قطبی دعوتش نکرد ومیزد توی سرش ولی بقیه بهش باج میدادن
  • شاگرد آخر كلاس ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    ادب مرد به ز دولت اوست.
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    0 0
    کاپیتانی که یه جام هم واسه تیم ملی نگرفت تقدیر نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس