کد خبر 603625
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبر احتمال بازگشت مهدی طارمی به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، موضوع بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس و فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و این مسئله حواشی نیز برای پرسپولیس به همراه داشته است.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال بازگشت طارمی به پرسپولیس گفت: این موضوعی است که در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده و باشگاه پرسپولیس در جریان این موضوع قرار ندارد.

وی افزود: موضوع بازگشت طارمی به پرسپولیس در باشگاه مطرح نشده است. ضمن اینکه پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست که هر کسی به خودش اجازه دهد هر وقت دلش خواست از این تیم رفته و بعد از مدت کوتاهی برگردد. در هر زمینه‌ای شأن باشگاه پرسپولیس باید حفظ شود و تا الان هم حرفی در مورد بازگشت طارمی حداقل در باشگاه به میان نیامده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    درسته بازیکن خوبی بود اما تیم بزرگتر از یه بازیکنه... اگه برگشت باشگاه نباید قبولش کنه
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    لنگ خیلی کوچیکتر از این حرفاس. حاضرید به پای طارمی هم بیفتید تا برگرده یه جوری میگی باشگاه لنو بزرگتر از این حرفاس که انوار افتخاری تو کارنامش داره.! عزیز جان یه سر به ۹ لیگ قبلی بزن! یه سر به فینال های اسیا بزن. یه سر به بازیتون با الغرافه و پنج تایی شدن بزن. لنگ اگه بزرگ بود که رضاییان اقای گلتونو با خودش نمیبرد!
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    تیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس